Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja til onsdagen reiser vi til Hunderfossen med den eldste sønnen vår på 3,5 år. han gleder seg veldig til og kikke på det store trollet.

Er det noen som har vært der i år?? jeg har ikke vært der siden jeg selv var barn, så jeg er spent på hvordan det ser ut der nå. Morsomt og reise til slike steder med små barn, gjennopplever liksom barndommen på en måte - hvis dere skjønner hva jeg mener????

Så jeg tror nok jeg og sønnen vår gleder og like mye :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Foreldrene mine og lillesøsteren min var der på fredag. De hadde det supert. Det var første gangen vesla var der, og hun vart mektig imponert.

Vet ikke om det er skjedd store forandringene de siste årene...

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har ikke vært der på mange år, men i følge sikre kilder(mamma) er det skjedd store forandringer der i de siste årene. Er mye mer å gjøre og se på der. Vi tar nok turen med snuppa om ikke så lenge, og ja, mamman til snuppa gleder seg også :-)

Gjest Primula
Skrevet

Vi var der i juni. Jeg hadde ikke vært der siden jeg var 10 år, og gledet meg mye. :oops: Men det var mye som var forandret ja, eller det vil si, det var mye nytt. De tingene jeg husket, som trollet, Il tempo gigante, bassenget og merchedes bilene var som før, men i tillegg var det mange nye ting. En av de nyeste attraksjonene er eventyrslottet. Det var helt fantastisk synes jeg. Sjekk ut bondegårdsteateret, det synes mi jente på 3 år var kjempeartig. KOs dere:)

Skrevet

Hei :-)

Vi var der i fjor, og jeg kan bare si at jeg var ikke så veldig imponert over stedet! Syntes egentlig det var lite å være med på!Var i dyreparken i år og den er bare så mye bedre synes jeg!

Men smaken er heldigvis som baken da :wink:

Men vi ønsker ikke å dra dit igjen!

Hilsen Charmina

Skrevet

har ikke vært der på to år nå, men har vært der flere ganger tidligere. det er min yndlingspark, pga roligere tempo og mange grønne lunger innimellom. vi stortrives der oppe. ta med en vogn til utstyret deres (fås rett innenfor inngangen), der kan også ungen sitte oppi. ta med pølser og grill gratis! enig at eventyrslottet er suverent. det er så koselig med de gamle eventyrene og alt som spinnes rundt det der oppe.

god tur<!!

Gjest hurra!
Skrevet

Ja, Hunderfossen har fått endel nye attraksjoner i de siste årene. I år har de forresten også 20-årsjubileum. En av de nye tingene jeg liker best er Petra, en 4D-film om et lite kryp - skikkelig artig både for barn og voksne (og vær klar for noen overraskelser!). Ellers nytt av året er en ny film i supervideografen - om pingviner. De har også rafting, hvor det er muligheter for å bli litt våt - perfekt for varme dager som denne :) Dessuten er det helt nye Mercedes-biler der, s-klasse eller noe sånt tror jeg. (dette setter spesielt gutta OG FEDRENE pris på). Vokskabinettet, is-, melke- og karamellfabrikkene og gullgravingen (den er som før, da) er jo også verdt å få med seg.

Jeg er sikker på at dere kommer til å få det kjempefint på Hunderfossen - storkos dere!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...