Gå til innhold

Hvordan vise mer interesse, er håpløs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på et par dater med en veldig trivelig fyr. Han er veldig enkel å prate med, og har alle kvaliteter jeg ser etter. Problemet mitt er at jeg ikke får til å vise interesse godt nok. Jeg smiler og er hyggelig, men når det kommer til å være litt mer intim så sliter jeg. Det faller seg ikke naturlig for meg å ta på folk, feks legge hånda på låret eller slikt. Han har gjort det på meg, og det liker jeg, men får bare ikke til å gjengjelde min interesse.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan komme over dette hinderet og bli mer åpen rundt følelser og intimsoner? Er redd han vil trekke seg unna dersom jeg ikke begynner å eskalere litt snart. Snakker ikke om sex enda, men selv noe enkelt som kyssing og at man kan ta litt på hverandre.

Det skal sies at jeg er introvert og ikke en "følelses person".

Anonymous poster hash: 25684...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon er som regel nøkkelen. Klarer du ikke å vise interessen din med kroppspråket kan du jo du prøve med ordene dine?

Og hinderet du må komme over er vel å si det til ham og ikke til oss?

Anonymous poster hash: abf69...508

Gjest Strandet
Skrevet

Jeg tror jeg selv ville ha satt pris på å høre f.eks "hyggelig å se deg", noe som både er personlig og konkret, samt å bli heh tatt på armen eller noe sånt. Vanlige damer berører nok aldri en heller fremmed mannsperson, så litt berøring kunne kanskje avklart mye. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...