Flekk Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Min iPhone 4s lager notification vibreringslyd opp til flere ganger om dagen, uten at noen notification kommer opp på skjermen. Samme med iPaden, men den lager slik lyd når man nettopp har tatt den til lading, helt random. Det kommer ingenting opp på skjermen når det skjer. Hjelper ikke sette den på lydløs, som jeg har iPhonen på, for det kommer fortsatt vibreringslyd. Altså både iPad og iPhone har samme problemet. Vet jeg kan fikse å ikke lage noe lyd på lydløs, men jeg glemmer alltid slå den på igjen slik at jeg går glipp av at noen ringer.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Innkommende epost kanskje?Anonymous poster hash: e8ac4...17b
Klikk Teknologi Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Hei, prøv å gå til Innstillinger -> Lyder og gå til punktet som heter "Lyder og vibreringsmønstre". Her må du gå gjennom hver aktivitet og sjekke om vibrering er slått på eller om "ingen" er valgt. Håper det fikser problemet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå