Gå til innhold

Fantaserer ofte om at jeg var kvinne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som gjør det? Da kunne jeg bare slappet mer av og ikke trengt å jobbe så hardt. Og fått masse økonomisk hjelp fra staten.

Er det ikke urettferdig at vi menn har et mye hardere liv enn dere?

Anonymous poster hash: 2d071...aa5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må bli mer konkret. På hvilke områder er det kvinner får mer, og hvorfor trenger vi ikke å jobbe så hardt? Selv har jeg ikke fått noe ekstra fordi jeg er kvinne. Jeg betaler for meg selv (med glede) og jobber mer enn samboeren.

• Liker 2
Skrevet

Lever i drømmeverden du ser jeg :-p Hadde foretrukket å vært født mann selv jeg. Livet mitt hadde vært bedre da, med tanke på interesser og helse.

• Liker 1
Skrevet

Du har lyst til å være kvinne?

Velkommen til:

-Mensen 5-9 dager hver måned. Smerter, tamponger, blodige dobesøk, kan ikke bade.
-Biologisk sett mindre muskler, lavere høyde.
-Mindre testosteron (tipper du liker det du har..).
-Risikere en skolegang med utfrysning litt som i Mean Girls.
-Stigma mot å ikke få barn. "Klokka tikker!"
-Få høre at kvinner er som melk og blir sure når de blir eldre, mens menn eldes som fin vin.
-Overgangs-alderen. Hetetokter, søvnproblemer, begynne å bli en gammel dame.
-Biologisk sett være ekstra kresen i valg av partner, da menn kan pule rundt uten å bli gravid mens hunn-kjønn må velge partner med omhu.
-Innse at du som kresen må slåss om de samme mennene som andre.
-Ende opp som en av mange "friends with benefits" til en endelig god nok mann og være evig singel.
-Forbanne din kresenhet.
-Møte stigma mot å ha sex utenfor forhold. "Hore", "løs" os.v.
-Måtte omgås damer som ikke er til å stole på og baksnakker deg, da kvinner har like stort behov for å være alfa-woman som menn vil være alfa-male.

Anonymous poster hash: 8fd05...2a3
  • Liker 7
Skrevet

Flere som gjør det? Da kunne jeg bare slappet mer av og ikke trengt å jobbe så hardt. Og fått masse økonomisk hjelp fra staten. Er det ikke urettferdig at vi menn har et mye hardere liv enn dere? Anonymous poster hash: 2d071...aa5

Hvis du vil ha masse penger fra staten som en mann så kan du gjøre som mange uføretrygda menn har gjort før deg,bli alkoholiker!! Menn er jo overrepresentert på uføretrygd statistikken når grunnen er alkohol/rusmisbruk.

Og kvinner må faktisk jobbe MER enn menn for å vise av de duger,spesielt om det er et mannsdominert yrke, i tillegg så slipper du som mann å alltid få høre at det du gjør ikke er godt nok. Jobber du deltid og er hjemme med barn så er du lat,gammeldags,sikkert undertrykt,stakkars mannen som må slite for deg osv. Jobber du derimot heltid så er du en skakkjørt karrierekvinne som neglisjerer hus og hjem. Er mannen deltidsarbeidene er han"moderne"og jobber han fulltid så er det klapp på skulderen å få.

Poenget er: alt du gjør som man får du positiv respons på og alt du gjør som kvinne får du negativ respons på(med mindre du holder deg på kjøkkenet og går all in for å behage den ubrukelige og late mannen din da såklart)

Så vær fornøyd med at du er mann du;)

• Liker 5
Skrevet

Velkommen til:

-Mensen 5-9 dager hver måned. Smerter, tamponger, blodige dobesøk, kan ikke bade.

-Få høre at kvinner er som melk og blir sure når de blir eldre, mens menn eldes som fin vin.

-Biologisk sett være ekstra kresen i valg av partner, da menn kan pule rundt uten å bli gravid mens hunn-kjønn må velge partner med omhu.

-Ende opp som en av mange "friends with benefits" til en endelig god nok mann og være evig singel.

-Forbanne din kresenhet.

-Måtte omgås damer som ikke er til å stole på og baksnakker deg, da kvinner har like stort behov for å være alfa-woman som menn vil være alfa-male.

Signerer den! Du "glemte" dobbeltstraffen: I tillegg til stigmaet knyttet til det å ikke få barn, har vi også stigma knyttet til det å ville prioritere sine barn når man først har fått dem. :P

• Liker 5
Skrevet

Fordeler og ulemper ved begge kjønn sånn kroppsmessig/helsemessig.

Kvinner lever lenger enn menn og de er sterkere psykisk. Det med mensen er selvsagt noe dritt, men at kvinner blir fort gamle og eldes som (sur)melk mens menn eldes som vin - det er begge deler. Det er MANGE lekre sexy damer i 50-åra som er spreke og har minimalt med rynker, og det er mange skrukkete surpompmenn som ser mye eldre ut enn de er, så dette er individuelt.

Skulle ønske jeg kunne være dame nå og da, tenk på alle de lekre plaggene jeg kunne brukt da! Lekre kjoler, skjørt, lange sexy boots med høye hæler, pumps, klær med blonder på, strømper..... :danse:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Uffda, hadde du ikke noen argumenter å komme med, anonym bruker(Ts)?

Endret av sol87
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne være dame nå og da, tenk på alle de lekre plaggene jeg kunne brukt da! Lekre kjoler, skjørt, lange sexy boots med høye hæler, pumps, klær med blonder på, strømper..... :danse:

Det kan du vel forsåvidt uansett (om du er modig) :)

Skrevet

Det kan du vel forsåvidt uansett (om du er modig) :)

Joda, jeg bruker dameklær nå og da, men jeg har for få åpensinnede venninner som jeg kan kle meg opp sammen med, og stole 100% på (at de ikke forteller det til noen). Så det blir mest crossdressing i smug.

• 4 uker senere...
Skrevet

Som dame har en mye letter klæstil, ingen reagere på hva en har på seg. Selv har jeg vert skaptranse i hele mitt liv. Nå vil jeg resten av livet bruke nesten bare damklær, for meg er det kjoler.

AnonymBruker
Skrevet

Flere som gjør det? Da kunne jeg bare slappet mer av og ikke trengt å jobbe så hardt. Og fått masse økonomisk hjelp fra staten.

Er det ikke urettferdig at vi menn har et mye hardere liv enn dere?

Anonymous poster hash: 2d071...aa5

So much hate...

Anonymous poster hash: 4afdd...4e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du må bli mer konkret. På hvilke områder er det kvinner får mer, og hvorfor trenger vi ikke å jobbe så hardt? Selv har jeg ikke fått noe ekstra fordi jeg er kvinne. Jeg betaler for meg selv (med glede) og jobber mer enn samboeren.

Du har altså ikke vært i militæret, har ikke barn og har ikke gått på et ingeniør studie.

Anonymous poster hash: aa99c...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til:

-Forbanne din kresenhet.

• -Mensen 5-9 dager hver måned. Smerter, tamponger, blodige dobesøk, kan ikke bade.
    • Sterkt overdrevet har jeg hørt fra flere kvinner
  • -Biologisk sett mindre muskler, lavere høyde.
    • So what?
  • -Mindre testosteron (tipper du liker det du har..).
    • So what?
  • -Risikere en skolegang med utfrysning litt som i Mean Girls.
    • Bedre enn å bli banket opp som gutta som blir mobbet
  • -Stigma mot å ikke få barn. "Klokka tikker!"
    • So what?
  • -Få høre at kvinner er som melk og blir sure når de blir eldre, mens menn eldes som fin vin.
    • Ja det er nok ille med tanke på hvilken overflod dere opplever i deres glansperiode
  • -Overgangs-alderen. Hetetokter, søvnproblemer, begynne å bli en gammel dame.
    • Tja den halvgammle mannen i sportsbil blir jo ikke akkurat sett opp til han heller
  • -Biologisk sett være ekstra kresen i valg av partner, da menn kan pule rundt uten å bli gravid mens hunn-kjønn må velge partner med omhu.
    • Tror ikke dette er veldig sant i dag gitt. Og kresen er dere pga en overflod av tilbud, det er et luksusproblem
  • -Innse at du som kresen må slåss om de samme mennene som andre.
    • Igjen altså et luksusproblem
  • -Ende opp som en av mange "friends with benefits" til en endelig god nok mann og være evig singel.
    • Hvis du som kvinne ikke klarer å finne en å bli sammen med har du virkelig fucket up her i livet, all den tid dere totalt oversvømmes av tillbud på alle dating arenaer
  • -Forbanne din kresenhet.
    • Igjen et luksusproblem, som en bortskjemmt drittunge som blir sur pga at h*n valgte feil farge når h*n pekte på hviken ferrari h*n ville ha i butikken for pappas penger
  • -Møte stigma mot å ha sex utenfor forhold. "Hore", "løs" os.v.
    • Tror ikke dette er et problem i dag lenger gitt
  • -Måtte omgås damer som ikke er til å stole på og baksnakker deg, da kvinner har like stort behov for å være alfa-woman som menn vil være alfa-male.
    • Hm hvordan får du dette til å være værre for kvinner?

Og en ting til. Lær deg å bruke forumets funksjoner. Det er ikke vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Og kvinner må faktisk jobbe MER enn menn for å vise av de duger,spesielt om det er et mannsdominert yrke,

Jeg ser at du har null erfaring på dette området.

Kvinner i mannsdominerte yrker blir satt på en pidestall og nærmest tilbedt for middelmådige prestasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

So much hate...

Anonymous poster hash: 4afdd...4e9

Dette illustrerer veldig tydelig et generelt problem blant kvinner. Det var INKE NOE HAT i innlegget du siterte, men siden du ikke er enig så velger du å klassifisere det som hat...

Skrevet (endret)

Du har altså ikke vært i militæret, har ikke barn og har ikke gått på et ingeniør studie.

Ingeniørstudie, mener du? Nei, jeg skal bli lærer, og her blir menn prioritert, siden vi ønsker oss flere menn inn i skolen. Det er jo positivt med en mer balansert kjønnsfordeling. Når det gjelder militæret, er det nettopp blitt vedtatt verneplikt for alle, noe som er en positiv utvikling. Jeg har ikke barn (og ikke planer om å få det heller, sannsynligvis), men hva mener du spesifikt at kvinner får mer av her? Kom med konkrete poeng, ikke bare billige generaliseringer. Så kan vi diskutere.

Endret av sol87
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ser at du har null erfaring på dette området.

Kvinner i mannsdominerte yrker blir satt på en pidestall og nærmest tilbedt for middelmådige prestasjoner.

Av all idiotien du har lirt av deg i denne tråden tar denne kaka.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingeriørstudie, mener du? Nei, jeg skal bli lærer, og her blir menn prioritert, siden vi ønsker oss flere menn inn i skolen.

De blir det altså?

La oss undersøke litt.

Så det ser visst ut til at du lyver

Når det gjelder militæret, er det nettopp blitt vedtatt verneplikt for alle, noe som er en positiv utvikling.

Siden du åpenbart er uvitende så får fremdeles jenter mer dagpenger enn guttene i førstegangstjenesten og de får også lavere fysiske krav for å komme inn i samme stillinger

Jeg har ikke barn (og ikke planer om å få det heller, sannsynligvis), men hva mener du spesifikt at kvinner får mer av her? Kom med konkrete poeng, ikke bare billige generaliseringer. Så kan vi diskutere.

Alle økonomiske ordninger tilknyttet barn.

Og dette kommer automatisk inn på mors konto.

Skrevet (endret)

De blir det altså?

La oss undersøke litt.

Så det ser visst ut til at du lyver

Siden du åpenbart er uvitende så får fremdeles jenter mer dagpenger enn guttene i førstegangstjenesten og de får også lavere fysiske krav for å komme inn i samme stillinger

Alle økonomiske ordninger tilknyttet barn.

Og dette kommer automatisk inn på mors konto.

Jeg lyver ikke. Jeg sa heller ingenting om kjønnskvotering. At alle økonomiske ordninger tilknyttet barn kommer inn på mors konto er nok en historisk rest. Før hadde mor primæransvaret for barna, men slik er det heldigvis ikke lenger. Det er ingenting i veien for å aksjonere for en mer fornuftlig ordninger. Men så er det også vi kvinner som går gravide og kvinner sitter fortsatt igjen med mye av ansvaret, særlig når barna er små. Neon menn ser ut til å foretrekke å tilbringe tid med kompiser og fritidsaktiviteter enn med barna. Når transplantasjon av livmor blir mulig kan gjerne kjæresten min få den, om han har lyst.

Du framstår som temmelig sytete. Er det noe som ikke har gått din vei, kanskje?

Endret av sol87
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...