Gå til innhold

Nok en Tindertråd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å se hva tinder har å by på. Problemet er dette med bilder. Jeg bruker svært sjeldent Facebook og har ikke engang profilbilde der. Slik jeg har forstått det har man ingen annen mulighet enn å bruke Facebook bildene i tinderprofilen. Jeg er ikke interessert i å laste opp nye bilder på Facebook for å kunne bruke de på tinder. Er det virkelig ikke mulig å bruke bildene kun på tinder og slippe å legge de ut på Facebook? Også et kjapt spørsmål til; hvor mange bilder er det vanlig å ha? Er det sånn at det holder med ett bilde?

Anonymous poster hash: 6c257...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å se hva tinder har å by på. Problemet er dette med bilder. Jeg bruker svært sjeldent Facebook og har ikke engang profilbilde der. Slik jeg har forstått det har man ingen annen mulighet enn å bruke Facebook bildene i tinderprofilen. Jeg er ikke interessert i å laste opp nye bilder på Facebook for å kunne bruke de på tinder. Er det virkelig ikke mulig å bruke bildene kun på tinder og slippe å legge de ut på Facebook? Også et kjapt spørsmål til; hvor mange bilder er det vanlig å ha? Er det sånn at det holder med ett bilde?

Bilder man laster opp på Facebook kan settes privat, ergo kan du ha bilder på facebook bare du kan se, og som du kan bruke på Tinder.

Anonymous poster hash: 610a6...fc1

• Liker 1
Skrevet

Bilder man laster opp på Facebook kan settes privat, ergo kan du ha bilder på facebook bare du kan se, og som du kan bruke på Tinder.

Anonymous poster hash: 610a6...fc1

Flott! Hvordan gjør man det? Nå har jeg jo en del bilder som jeg har blitt tagget på på Facebook, er det da sånn at jeg kan fjerne de fra tinder?

Skrevet (endret)

Du kan slette og legge til bilder på tinder.

På Facebook:

Opprett en ny mappe og ta så kun du kan se dem.

Offentlig/venner/venner liste/kun meg

Kun profilbilde og bakgrunns bilde som er offentlig uansett.

Endret av Viventium
Skrevet

Hvorfor vil du ha bilder på tinder som du ikke kan vise på fb?

Ikke glem at fb er en fin arena å "teste" bildene sine på.

Skrevet

Du bør ha minst 3 bilder. Jeg blir skeptisk til ett bilde, da tenker jeg at det var et bilde han var veldig heldig på, og egentlig ser veldig anderledes ut i virkeligheten. Ja, den bommerten han man gått på ;)

Anonymous poster hash: 2d9c6...0c7
Skrevet

Hvorfor vil du ha bilder på tinder som du ikke kan vise på fb?

Ikke glem at fb er en fin arena å "teste" bildene sine på.

Det er jo ganske obvious hva man skal hvis man plutselig legger ut 5 bilder på FaceBook hvor man selv mener man tar seg godt ut. Uansett hvor komfortabel man er med Tinder-dating, så er det ganske flaut.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ganske obvious hva man skal hvis man plutselig legger ut 5 bilder på FaceBook hvor man selv mener man tar seg godt ut. Uansett hvor komfortabel man er med Tinder-dating, så er det ganske flaut.

Jeg er ikke enig.

Men jeg er også en ganske naiv person.

Skrevet

Jeg er ikke enig.

Men jeg er også en ganske naiv person.

Selvsagt er det kleint å lage en ny mappe på facebook med tittel "Meg", hvor det er 3-7 bilder av en selv, kanskje til og med noen selfies inkludert.

Anonymous poster hash: ae236...5a3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...