Gå til innhold

Jenter, når vet jeg at dere er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde egentlig være veldig greit, men som nysingel i slutten av tyveårene sliter jeg enda med å forstå når jeg har en sjanse.

Så spørsmålet mitt blir veldig forenklet, gjør du deg flid med svar eller tar kontakt per facebook/mail/.. med en gutt du ikke finnes interessert i?

Anonymous poster hash: 70e26...e14
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente, og vet med meg selv og mange andre, at det å ikke sende melding først på Facebook eller SMS ikke nødvendigvis betyr at vi ikke er interessert. For min del er det ofte motsatt, jeg venter hele tiden på at mannen skal ta initiativ..

Anonymous poster hash: b17da...bbd
  • Liker 1
Skrevet

Men ville du brukt tid på å svare samt holdt en samtale gående hvis du ikke fantes interessert?

Skrevet

Men ville du brukt tid på å svare samt holdt en samtale gående hvis du ikke fantes interessert?

Nei, absolutt ikke.

• Liker 2
Gjest Nanna87
Skrevet

Er jeg gira på en mann så tar jeg kontakt samt kan invitere meg selv på date. Men jeg driver nå på med en mann som jeg ikke sender meldinger fordi han har ikke sendt meg noen meldinger osv, så ja.. Om dere gjør oss usikker så holder jeg meg tilbake. Om vedkommende ikke tar kontakt i ettertid så går jeg bare videre.

Skrevet

Burde egentlig være veldig greit, men som nysingel i slutten av tyveårene sliter jeg enda med å forstå når jeg har en sjanse.

Så spørsmålet mitt blir veldig forenklet, gjør du deg flid med svar eller tar kontakt per facebook/mail/.. med en gutt du ikke finnes interessert i?

Hva legger du i "å gjøre seg flid med svar" da?

Jeg har ellers både gutte- og jentevenner jeg chatter litt med i blant, og det varierer hvem av oss som starter samtalen, så det er ikke ut fra det man kan avgjøre om jeg er interessert eller ei....

Anonymous poster hash: 28dd8...d01

Skrevet

Jeg er jente, og vet med meg selv og mange andre, at det å ikke sende melding først på Facebook eller SMS ikke nødvendigvis betyr at vi ikke er interessert. For min del er det ofte motsatt, jeg venter hele tiden på at mannen skal ta initiativ..

hvorfor vente på at mannen skal ta iniativ det er bare tåpelig. Det ska lvære likt

Anonymous poster hash: ebc2d...abc

• Liker 1
Skrevet

Jeg ringer og prater og spør om han vil komme på besøk/foreslår ting vi kan gjøre og slikt :) Det pleier å være ganske åpenbart at jeg er interessert.

Ikke så vanskelig :)

Anonymous poster hash: 45186...abf

Skrevet

hvorfor vente på at mannen skal ta iniativ det er bare tåpelig. Det ska lvære likt

Anonymous poster hash: ebc2d...abc

De ønsker vel ikke å få kjæreste så utrolig sterkt når de ikke engang klarer å ta initiativ tenker jeg.

Anonymous poster hash: 45186...abf

Skrevet

Grunnet til at jeg spør er at vi bor i forskjellige byer. Å be henne med på en date blir liksom litt heftig.

-ts

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Er de byene langt fra hverandre da?

Eller er det som Oslo- Drammen?

:)

Skrevet

Er såpass langt at en må fly. (Ikke at det er et problem i seg selv, er veldig mye fram og tilbake uansett):P

-ts

Skrevet

Alle jenter er forskjellig, så du kommer sikkert til å få ganske mange ulike svar.

Men hvis jeg er interessert så tar jeg ikke nødvendigvis initativ, men jeg svarer og stiller gjerne spørsmål tilbake for å holde samtalen i gang hvis han kontakter meg. Hvis han har tatt initativ flere ganger på rad, så kan jeg føle at jeg også må ta litt initativ og dermed ta kontakt først. (men man har ikke lyst til å mase heller..)

Kan forøvrig også "jatte med" hvis jeg ikke er interessert, men da pleier jeg ikke å drive samtalen. Da lar jeg den på en måte bare dø ut. Og hvis jeg stiller spørsmål da, så er det bare for å være høflig.

Tror uansett at det er viktig å vise hva man vil. Jeg tror mange jenter dropper hele fyren hvis de syntes han tar for lite initativ, ettersom man begynner å tvile på hvor interessert han er. Og heller ikke vil mase.

Skrevet

En jente er interessert når hun oppfører seg seksuellt mot deg.

Beklageligvis har gutter jeg har sett på som bestevenner blitt forelska i meg, det har ødelagt hele vennskapet. Det kan være folk jeg syns er behaglig å henge med og derfor ringer til oftere enn andre, folk jeg har chatta mye med og er glad i fordi vi vet om problemene til hverandre osv....

Jeg håper at det ikke bare er meg, men jeg er veldig tydelig når jeg er seksuelt interessert i noen. Har ingen problemer med å si at jeg liker vedkommende hvis jeg gjør det. Bedre om alle er rett fram enn å holde igjen og måtte tolke og analysere hva den andre mener i "undertonen" :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Beklageligvis har gutter jeg har sett på som bestevenner blitt forelska i meg, det har ødelagt hele vennskapet. Det kan være folk jeg syns er behaglig å henge med og derfor ringer til oftere enn andre, folk jeg har chatta mye med og er glad i fordi vi vet om problemene til hverandre osv....

Jeg håper at det ikke bare er meg, men jeg er veldig tydelig når jeg er seksuelt interessert i noen. Har ingen problemer med å si at jeg liker vedkommende hvis jeg gjør det. Bedre om alle er rett fram enn å holde igjen og måtte tolke og analysere hva den andre mener i "undertonen" :)

Hvordan er du det?

Dette punktet er jeg nok snøblind på. Det skjer ofte (flere ganger i året) at jeg får høre ting ala "Ser du ikke at hun har lyst på deg?!?!?" og jeg fatter ikke hva folk snakker om. Så, hvordan i alle dager viser du (og andre) seksuell interesse?

• Liker 1
Skrevet

Ehm, nei.. jeg pleier ikke oppføre meg seksuelt når jeg liker en person..

Anonymous poster hash: fea96...c21

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ehm, nei.. jeg pleier ikke oppføre meg seksuelt når jeg liker en person..

Ditto! Jeg blir helt motsatt, og rimelig fysisk avvisende.

Skrevet

Hvordan er du det?

Dette punktet er jeg nok snøblind på. Det skjer ofte (flere ganger i året) at jeg får høre ting ala "Ser du ikke at hun har lyst på deg?!?!?" og jeg fatter ikke hva folk snakker om. Så, hvordan i alle dager viser du (og andre) seksuell interesse?

Jeg vet ikke hvordan Avida gjør det, men jeg berører gjerne mannen om jeg er interessert. Blir litt mer fysisk uten å bli klåfingra.

Og er jeg interessert i en mann så tar jeg gjerne første kontakt og kan også si i fra om han er treg i oppfattelsen.

Anonymous poster hash: 49a0d...3d3

Skrevet

Så for å konkludere så burde jeg prøve å ta kontakt igjen...?

-ts

Skrevet

Så for å konkludere så burde jeg prøve å ta kontakt igjen...?

-ts

Absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...