Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger så sårt noen tips hva jeg kan gi i julegave til min datters kjæreste. Han er 20 år. Kjenner han ikke så godt enda ....... :-)

Anonymous poster hash: 79625...aa4

Skrevet

Kan det være en ide å gi noe de kan bruke sammen? Gavekort på restaurant eller kinobilletter, for eksempel? :)

Anonymous poster hash: c2873...451
  • Liker 1
Skrevet

Veldig vanskelig å si så lenge du ikke gir noe som helst informasjon om han, men tenker i samme bane som anonym over meg; en opplevelse for de sammen :)

Skrevet

- Bok (hør med datteren din hva slags bøker han liker)

- Lue/votter/skjerf

- Gavekort på netflix/spotify

Anonymous poster hash: 5283c...8e0
  • Liker 1
Skrevet

Veldig vanskelig å si så lenge du ikke gir noe som helst informasjon om han, men tenker i samme bane som anonym over meg; en opplevelse for de sammen :)

Jeg vet ikke så mye om han enda... De har vært i lag bare et halvt år, og bor i forskjellige byer. Bare så vidt truffet han..... :-)

Anonymous poster hash: 79625...aa4

Skrevet

Enig i opplevelses-ideen:) Ellers er jo noe sjokolade, eller annet spiselig kurant. Det var det første jeg fikk fra mine svigerforeldre i alle fall:)

Anonymous poster hash: ff74d...afe
Skrevet

Du kan spørre henne om hva han trenger? Mine foreldre kjøper pengebok til min kjæreste til jul :)

Anonymous poster hash: 7790d...585
Skrevet

De har bare vært samen i et halvt år, hvorfor skal du kjøpe gave til han? Vi har alltid hatt en ordning at man ikke kjøper gaver til kjærester før man flytter sammen, da kjenner man som regel partneren bedre og kan kjøpe en mer passende gave.

Anonymous poster hash: a19ef...18d
  • Liker 2
Skrevet

Kjøp et gavekort på et eller annet, hør med din datter hva han liker eller hva han ønsker seg, - eller hør med ham selv.. Min tilkommende svoger skal få gave av meg for første gang i år. Han har nettopp flyttet inn hos min søster, og jeg kjenner han ikke så godt. Men min søster har kjent han i flere år etter hva jeg vet, - før de ble kjærester. Han får en fem-pakke med sokker av meg. Kjedelig? Bedre enn ingen ting iallfall. Så får han og min søster sengetøy i gave fra meg til begge to.

Gjest Haaploes
Skrevet

De har bare vært samen i et halvt år, hvorfor skal du kjøpe gave til han? Vi har alltid hatt en ordning at man ikke kjøper gaver til kjærester før man flytter sammen, da kjenner man som regel partneren bedre og kan kjøpe en mer passende gave.

Det finnes par som ikke har mulighet til å flytte sammen før etter flere år av praktiske årsaker. Presanger bør ikke først og fremst gå etter "regler", men etter hvem man har lyst til å kjøpe til.

Skrevet

Mamma pleier å kjøpe hverdagsskjorte eller hverdagsgenser til kjæresten min. Det er alltid populært :)

Jeg synes det er litt stas at hun kjøper gave til ham, det er jo en bekreftelse på at han er viktig også for henne.

Skrevet

Gavekort på en butikk han liker å kjøpe klær i.. Eller gi dem summen du vil bruke på han og be din datter kjøpe noe dersom du ikke kan gi noe til dem sammen. Synes det er koselig at du vil gi han gave.

Skrevet

hm..

bærbar høytaler eller et bra headset

lommebok/kortholder

skjorte/tskjorte

gavekort på kino

gavekort på h&m

mobildeksel/etui

Skrevet

så frekk og kald du er. Hun vil jo kjøpe gave, jeg ser ikke hva som er direkte skadelig. Jeg og typen min var ikke sammen enda engang når foreldrene hans kjøpte gave til meg. Det var jo bare for å vise at de verdsetter damen til sønnen sin, og at de på den måten sier at de verdsetter han.

syns det er teit å være sammen i halvt år og foreldrene fremdeles ikke anerkjenner forholdet.uhg, er så mange jævlige svigerforeldre med lite kjærlighet til mennesker og lite respekt for sine egne barn som skal lage drama og styr.

Ts kan jo bare kjøpe en 100krs vinflaske, så er jo gaven i boks. Koster ikke mye,men betyr mye.

Anonymous poster hash: 844a9...643

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...