majan Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 hei hei jeg ønsker og gå ned 20 kilo det neste året, noen som har noen råd til meg???
Siam Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 sjekk slankenett.no Ellers gjelder jo den gamle, kjedelige regelen om at man må forbrenne flere kalorier enn man putter inn... Bare pass på at du får i deg nok mat, at du spiser mange små måltider, så forbrenningen ikke blir nedsatt eller ødelagt. Lykke til!
aowi Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 et lite råd : eplecider edikk tabletter m krom (jeg bruker prosan) !! De demper søtsug og hjelper på forbrenningen. (de funker på meg i hvertfall!) men i tillegg kommer alt det andre med mosjon, riktig mat og mengde osv
KalloRilla Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Det er ikke noen "gruppe" tilsvarene Flylady da? Sånn at en kan få seg en påminnelse? Eller kanskje det er noe en kan starte??
*Lene* Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Heng med oss i "tråden" skjerpings... Mange av oss skal ned det samme som deg! Hjelper å få støtte og motivasjon av noen i samme situasjon. På slankenett kan du legge inn dagbok, og få oppfølging, ris, ros, og MASSE motivasjon fra andre slankere! Ellers, spis ofte og lite (sundt seffer's) og trim så ofte du kan!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå