El Diablo Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har slitt med at jeg er allergisk mot nesten alt som har med smink,kremer,hårfarge og ansiktsmasker(kosmetikk). Noe som er veldig kjipt,jeg er kun 15år å har kun fått beskjed av legen at jeg ikke får teste å barre skal holde meg unda kosmetikk noe som ikke er særlig gøy å høre i denne alderen. Når jeg er i selskap,skal på ball osv må jeg gå sminkfri da jeg ikke har valg. Det går fint å gå uten sminke da jeg er vandt til det nå , men er utrolig kjipt å ikke kunne ta litt maskara på engang uten av at jeg hovner opp og at øyelokket mitt sprekker om jeg vil pynte meg litt. Prøvd allergifri sminke med aloe vera ,men reagerte også på denne. Hørt litt om permanent sminke,noen som har prøvd dette ut? å er det noe aldersgrense Å kommer det til å gjøre det verre med tanke på allergi? (er eyeliner jeg har tenkt på ) å farge øyenvippene. Om du har andre råd blir jeg veldig gla for det! :D
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Det er jo tatovering, og sjansene for at du reagerer på fargestoffene er vel også rimelig stor? En hyperallergisk venninne hadde problemer lenge etter at hun tatoverte seg på skulderen. Anonymous poster hash: 57abf...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå