Lissemor Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Dere som har leid lokale,hvem har dere gitt ansvar for å låse? Har dere satt et tidspunkt for å avslutte festen? Vi har ikke lyst å bryte opp et godt selskap selv om det blir natt,men noen må jo være edru nok til å ta ansvaret etter at vi har dratt. Hører gjerne hvordan dere løser dette.
Sita Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Det har jeg ikke tenkt på :o Får høre med mine foreldre, de bor "veggivegg "med lokalet!!
ringblomst Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Regner ikke med at festen kommer til å vare ut i de sene nattetimer etter som vi skal ha alkoholfritt bryllup, så hos oss har svigerfar ansvar for låsing av lokalet.
Lotte20 Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Bartenderne! De skal være edrue. Men en annen ting; hva med alle gavene? Det er tross alt masse verdier!
ringblomst Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Gavene tar forloverne/svigerfar med seg og setter i en av bodene våre.
Snorkie Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Siden vi gifter oss i en verneverdig bygning med masse kunst og alarmer etc. er det en person tilstede fra museet (skal være behjelpelig med duppeditter/kaffetraktere/oppvaskmaskiner osv osv, samt sikkert passe på at ingen går Bananas ). Denne personen låser, og gavene står trygt til neste dag :D
Gjest Tex Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Vi gjorde det selv vi. En ganske annerledes slutt enn vi hadde tenkt oss, men jamen ble det et lite høyepunkt å få gå rundt der alene i finstasen og suge inntrykk også.
smofie Skrevet 27. juli 2004 #9 Skrevet 27. juli 2004 Det gjorde mine foreldre.De var igjen til slutt (ca 0230)og tok med gaver og låste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå