AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Synes det er veldig fint at de setter fokus på "vanlige" nordmenn som gjør fantastiske ting for andre Underholdningen er litt klein (Tror ikke hun Nora Foss kunne den sangen hun sang, for å si det slikt...), men liker programmet godt så langt. Er dette bare ett program eller kommer det flere? Anonymous poster hash: 7c269...dce
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 På programmet står det Norkse Helter. Anonymous poster hash: a114c...46b
Brunost Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jeg ser på, og synes det er et veldig fint konsept Er mange helter i dette landet som fortjener oppmerksomhet. Jeg tror det bare er ett program ja.
Cookiemonster Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Synes det er veldig fint at de setter fokus på "vanlige" nordmenn som gjør fantastiske ting for andre Underholdningen er litt klein (Tror ikke hun Nora Foss kunne den sangen hun sang, for å si det slikt...), men liker programmet godt så langt. Er dette bare ett program eller kommer det flere? Anonymous poster hash: 7c269...dce Veldig fint program ja :-) Var skikkelig kleint når hun sang ja :-p
masekopp Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Syns det var kjempekoselig å se. Dessverre var den chandelier-sangen en forferdelig opplevelse for ørene, så den spolte jeg over.
Gjest Meglerfrøken Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Synes det er veldig fint at de setter fokus på "vanlige" nordmenn som gjør fantastiske ting for andre Underholdningen er litt klein (Tror ikke hun Nora Foss kunne den sangen hun sang, for å si det slikt...), men liker programmet godt så langt. Er dette bare ett program eller kommer det flere? Anonymous poster hash: 7c269...dce Haha, jeg tror heller ikke hun kunne sangen! Men hun var nok nervøs, og det kan jo skje alle;) For et rørende program! Det er flott å se at den vanlige mann/dame i gata blir hedret for det ekstra de gjør:) Tror det er 3 mnds siden sist jeg ble så rørt som jeg ble av Pål Eikrem og hun Camilla fra Bergen. Motiverende og inspirerende mennesker! Vil også påpeke at jeg synes at alle som en av de som har fått prisen, fortjener den hederen de får! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå