Gå til innhold

Liten jente kaster opp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Min lille jente på seks måneder kaster opp! Hun begynte i natt, og i hele dag har hun kastet opp det hun har fått av mat. Jeg ammer ikke, så hun lever kun på MME og litt fast kost (banan og grøt og slikt)

Hvor lenge kan det holde på slik før hun blir uttørket? Når bør vi stikke til lege med henne? Hun har ikke feber og synes å være i fin form ellers.

Carpe Diem

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Så lenge hun er virker frisk, huden er elastisk, øynene klare, så er det ok. Men pass på at hun drikker!! Noe tas opp selv om hun kanster opp innimellom. Hvis hun ikke viser NOE bedring i morgen, så ta henne med til lege - for sikkerhetskyld!

Lykke til!

Skrevet

pass på og gi henne drikke(helst kokt vann)

gi henne saft!alt! ikke bry deg om hva hun får i seg bare at hun får noe i seg,samme med mat, slik at hun har noe og kaste opp...

grunnen til a hun kaster opp kan være så mye..så jeg kan ikke svare på det..men hvis hun ikke slutter og kaste opp til i morgen ettermiddag burde du ringe lege.

serlig hvis hun skulle få feber.

får hun feber tyder det på at hun har bakterier som ikke er ønsket i hennes kropp(sykdom)og at kroppen hennes bruker imunforsvaret til og få dem ut.

får hun feber må du holde henne kald eller så kan du risikere at hun får hetekramper om natta..ikke ha mye klær på henne om natten og ha vinduet på gløtt.

pass på henne og gi henne mye omsorg..hun blir veldig utkjørt etter og kaste opp og trenger mye trøst og nærhet for og vite at alt er trygt.

dette går bra!helt normalt :)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...