AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg hadde sex men en bekjent i natt, 2 ganger og vi har snakket litt smått sammen på meldinger tidligere. Han dro da vi var ferdige, og i dag så fikk jeg er melding hvor han takket for natten.. er dette normalt å gjøre etter ett one night stand? Som dere sikkert skjønner, så kan jeg være interessert i noe mere. Men vi har ikke snakket sammen om det. Vi er ikke så godt kjent enda føler jeg. Anonymous poster hash: 88d14...5a4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Jeg aner ikke om han kun vil ha sex eller om det er noe mere der... Anonymous poster hash: 7361e...ef0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Normalt å takke for natten ja. Hva han vil må du nesten spørre han om. Prøv å inviter på middag/kaffe/tur og ta en liten prat med han. Anonymous poster hash: 40940...af3 3
Sirah Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Kan jo være han prøvde å få igang en samtale og det var det som falt han naturlig å skrive? 2
Gjest Lillia Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Kan jo være han prøvde å få igang en samtale og det var det som falt han naturlig å skrive? Ja, er det jeg tenkte også.
Gjest Gurgemeie Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Spør om han vil finne på noe en dag? Det skader jo ikke. Om han vil noe mer eller ikke, kan man for øvrig ikke svare deg på her inne. Det må du jo finne ut av selv. Men nja, jeg tror ikke det er så normalt å takke for en ONS. Mulig han var høflig?
Sandie Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 For meg er det normalt å takke for natten, ihvertfall så lenge det er noe å takke for;) Er du interessert i noe mer ville jeg bare spurt om han vil finne på noe en dag.Kan jo være han vil det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 For meg er det normalt å takke for natten, ihvertfall så lenge det er noe å takke for;) Er du interessert i noe mer ville jeg bare spurt om han vil finne på noe en dag.Kan jo være han vil det samme. Hva når natten ikke var noe å takke for da? Ble med en jente jeg har flørtet med en stund på fredag. Var dessverre drita full, og fikk den ikke opp. Ble ikke noe stor greie, vi la oss bare til å sove. Lørdag var begge fyllesyke, hu var vel lke drite som meg kvelden før. Jeg tenkte det var best at jeg gikk så vi fikk være fyllesyke i fred. Det syntes hun hørtes greit ut. Er litt redd jeg har ødelagt sjansene mine nå. Jævla alkohol. Anonymous poster hash: 7550f...cd5
Sandie Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Hva når natten ikke var noe å takke for da? Ble med en jente jeg har flørtet med en stund på fredag. Var dessverre drita full, og fikk den ikke opp. Ble ikke noe stor greie, vi la oss bare til å sove. Lørdag var begge fyllesyke, hu var vel lke drite som meg kvelden før. Jeg tenkte det var best at jeg gikk så vi fikk være fyllesyke i fred. Det syntes hun hørtes greit ut. Er litt redd jeg har ødelagt sjansene mine nå. Jævla alkohol. Anonymous poster hash: 7550f...cd5 Ingen skade er vel skjedd?;)Går nok fint an å sende en melding og spørre hvordan det går. 1
Gjest Fayme Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Du føler ikke du kjenner han godt nok til å spørre om hva han vil med dere to, men å dele kroppsvæsker er helt greit? 3
King in the North Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Du føler ikke du kjenner han godt nok til å spørre om hva han vil med dere to, men å dele kroppsvæsker er helt greit? Sex er digg, you should try it sometime. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Det sier ingen verdens ting, vanlig å takke for natten, spesielt hvis dere kjenner hverandre vil han kanskje ikke at ting skal bli awkward. Foreslår at du svarer ganske enkelt, men på en måte som kan invitere til videre samtale dersom han er interessert i det. Anonymous poster hash: 96037...dfc
Gjest Fayme Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Sex er digg, you should try it sometime. Ok? Kanskje på tide å miste jomfrudommen din
King in the North Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Ok? Kanskje på tide å miste jomfrudommen din Buhu, jeg syntes det er kjipt andre gjør som de vil, så jeg må moralisere på kvinneguiden uten å hjelpe trådstarter. Give me a break, la folk ha sex med hvem de vil. Godt tips forresten!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Jeg hadde skrevet tilbake noe ala. takk det samme og hvis du ikke hører noe i fra han på noen dager kan du sende han en melding å spørre om han vil treffes en dag. Anonymous poster hash: 28bf8...a2b 1
Gjest Fayme Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Buhu, jeg syntes det er kjipt andre gjør som de vil, så jeg må moralisere på kvinneguiden uten å hjelpe trådstarter. Give me a break, la folk ha sex med hvem de vil. Godt tips forresten! Dømte vel egentlig ingen, synes bare det er rart når man liker noen å ha sex med de før man sier til vedkommende at man er interessert i mer, for det kan jo lett sende feil signaler. Hadde ikke ts villet hatt han så hadde det vært noe annet. Synd du må moralisere på kg uten å hjelpe trådstarter, ja
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 verre for deg å motta sms enn å knulle han? beklager,men du virker veldig paranoid og veldig lite seriøs. Det virker som om du mener han har bryet ned en sosial kode eller intim sone, når du igår hadde sex med han. Bare tenk litt over den du Anonymous poster hash: 9ef75...5a7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 verre for deg å motta sms enn å knulle han? beklager,men du virker veldig paranoid og veldig lite seriøs. Det virker som om du mener han har bryet ned en sosial kode eller intim sone, når du igår hadde sex med han. Bare tenk litt over den du Anonymous poster hash: 9ef75...5a7 oh ups, glem det!!!! Jeg er dum. Anonymous poster hash: 9ef75...5a7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 Sex er digg, you should try it sometime. Selvtillit er fine greier, du burde sjekke det ut. Hennes poeng var ikke at sex er fy, men om man er såpass komfortabel med noen gir det ingen mening å frike ut over hva man skal skrive i en sms. Anonymous poster hash: 96037...dfc
FruRaeder Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Samboeren min brukte å gjøre det de første gangene. Aldri opplevd at noen har takket på den måten. Rynket på nesen å begynte og le.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå