AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hei, jeg lurer på hva som er den greieste måten å bli spinninginnstruktør på. Er det noen måte jeg kan bli dette på uten å allerede ha jobb på treningssenter? Anonymous poster hash: 4620a...47e
mijaa Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Treningssentrene arrangerer vel noen instruktørkurs av og til, hvertfall på mitt senter. Kanskje det holder med et/flere sånne? Anbefaler deg å spørre en som allerede er spinninginstruktør, eller noen som jobber på et treningssenter, de har nok peiling
Wiggins Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har kun vært på noen svært få spinningtimer, siden jeg foretrekker å styre ting selv når jeg på denne tida av året trener på spinningsykkel, ikke vanlig sykkel. Jeg ble ikke imponert over kunnskapene til instruktørene, så hvis disse var noe å måle etter burde det ikke være alt for vanskelig å bli spinninginstruktør. Du burde begynne med å lese I form på sykkel av Johann Kaggestad, samt å trene en del både på spinningsykkel og racersykkel. Raceren får du vente med å teste til våren hvis du ikke har planer om å dra til sydligere breddegrader i nær framtid. Hvis du ikke er vant til å bruke SPD-pedaler får du kjøpe det umiddelbart, det er obligatorisk om man skal være instruktør. Jeg kan ingenting om ansettelsespolicyen til de forskjellige treningskjedene, men jeg vil tro at de rekrutterer spinninginstruktører både eksternt og internt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå