AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 ...på noen måte? Ligger de lagret ett eller annet sted uansett, eller er de slettet "endelig"? Usikker på hviket forum jeg skulle poste denne...Anonymous poster hash: 91952...43f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 ...på noen måte? Ligger de lagret ett eller annet sted uansett, eller er de slettet "endelig"? Usikker på hviket forum jeg skulle poste denne...Anonymous poster hash: 91952...43f ALT som bare er sletta kan gjenopprettes med rett programvare om man er litt over gjennomsnittet erfaren.Om du formaterer/gjennoppretter til fabrikkstandard er du ganske safe. Anonymous poster hash: c0a20...812
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #3 Skrevet 16. desember 2014 Ja, men sett at ingen andre har tenkt å gjenopprette noe på paden mon, kan de "snuble over" sider jeg har besøkt - og slettet fra loggen - om de f.eks vil låne ipaden min?Anonymous poster hash: 91952...43f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Harddisken er av samme type som en minnebrikke eller SSD. Å formatere vil ikke fjerne noe bedre enn sletting. For å være sikker på at det er vekke må det brukes et program som overskriver disken med "random data". Å bruke et sånt program på SSD vil forkorte levetiden. Det som ble slettet vil bli overskrevet, og det vil da være vanskelige/umulige å gjenopprette. Anonymous poster hash: 46561...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå