Gå til innhold

Hvorfor tar ikke bloggerne på seg jakken helt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dette går igjen hos mange, og jeg undrer meg, hvorfor? Er det mote? For å illustrere hva jeg mener har jeg lagt ved en link: http://stylista.no/blog/bybenedicthe/army

Anonymous poster hash: 5ec32...d25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noe så enkelt som at de synes det ser kult ut! Selv synes jeg det er mest praktisk å ha den helt på ;)

• Liker 3
Skrevet

De etterligner motemagasiner. Kleint..

• Liker 9
Skrevet

Stygt antrekk

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Så teit. Plutselig kommer det et vindkast og vosj, så blåser jakka avgårde. :P

• Liker 6
Skrevet

Synes det ser verre ut når de ikke tar på shortsen ordentlig. Knappen og smekken er alltid nede når det er sommer for bloggere, rart det der

• Liker 3
Skrevet

Skjønner greia om de bare skal gå noen meter, men å bare sprade rundt slik ser jo helt bjarne ut. Men så har ikke jeg greie på mote heller, så det er vel bare jeg som er helt bjarne ;)

Er vel slik de store stjernene går kledd og disse motebloggerne må jo holde følge ;)

• Liker 7
Skrevet

Det er vel noe de gjør for å se ut som "fashion"-folk.
Ellers ser jeg også utrolig mange fjortiser idag som går med jakken åpen ute samme hvilket vær og temperatur, og det vil jeg tro er fordi de vil vise frem klærne de har under?

Anonymous poster hash: 5c0b5...88c
  • Liker 2
Skrevet

Det er vel noe de gjør for å se ut som "fashion"-folk.

Ellers ser jeg også utrolig mange fjortiser idag som går med jakken åpen ute samme hvilket vær og temperatur, og det vil jeg tro er fordi de vil vise frem klærne de har under?

Det er ikke så sjeldent at jeg har gått med jakken åpen ute, til tross for minusgrader, og det er ikke for å vise klærne jeg har under. Men fordi jeg koker og fryser om hverandre :)

• Liker 2
Skrevet

Lett å svare på! Er knappene igjen ser man kun skoene og ikke klærne! :fnise:

Anonymous poster hash: c34a2...d81
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Ser dette går igjen hos mange, og jeg undrer meg, hvorfor? Er det mote? For å illustrere hva jeg mener har jeg lagt ved en link: http://stylista.no/blog/bybenedicthe/army

Anonymous poster hash: 5ec32...d25

De holder vel ikke varmen så godt slik vil jeg tro :fnise:

Gjest avocadoen
Skrevet

Synes det ser verre ut når de ikke tar på shortsen ordentlig. Knappen og smekken er alltid nede når det er sommer for bloggere, rart det der

Haha, enig.

Når det kommer til shorts og bloggere får jeg også en følelse av at de ikke har så god råd.. Siden shortsen er så slitt at man kan se nesten hele rumpa.

:P

• Liker 3
Skrevet

Haha, enig.

Når det kommer til shorts og bloggere får jeg også en følelse av at de ikke har så god råd.. Siden shortsen er så slitt at man kan se nesten hele rumpa.

:P

Jeg er ikke uenig i at det ser litt snålt ut, men tror ikke dette er gjengs kun for bloggere :) toppmote sist sommer iallefall.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er ikke uenig i at det ser litt snålt ut, men tror ikke dette er gjengs kun for bloggere :) toppmote sist sommer iallefall.

Jaja :)

• Liker 1
Skrevet

Åpenbart noe de bare gjør på bildene. Kleint.

Anonymous poster hash: 28759...afb
  • Liker 3
Skrevet

De hadde egentlig lyst på en poncho, men hadde ikke råd til både det og jakke? :klo:

De har hørt at du forbrenner flere kalorier når du fryser? :vetikke:

Anonymous poster hash: 20675...108
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert for å se teite ut så de får flere klikk :)

Anonymous poster hash: 48421...b75

Gjest Tigress
Skrevet

Det må jo vere for å syne kleda dei har under? Synest det verka heilt logisk, eg, dette er jo ikkje bloggar som skal syne kvardagen til folk, dei skal berre syne kleda. På same måte som modellar i motereportasjar ofte ser ut som dei lir av alvarlege skjelettskadar.

Skrevet

Det ser jo helt idiotisk ut, spør du meg.

Skrevet

Det må jo vere for å syne kleda dei har under? Synest det verka heilt logisk, eg, dette er jo ikkje bloggar som skal syne kvardagen til folk, dei skal berre syne kleda. På same måte som modellar i motereportasjar ofte ser ut som dei lir av alvarlege skjelettskadar.

jau, det er for å vise klærne de har under. de går altså ikke rundt sånn (håper jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...