AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg tenker å ta 3 eller 2 eksamen av 5. (semester 1-og2) Men mamma sier: bare jeg består året? Men da må jeg jo bestå alle eksamene? Jeg er veldig studielei og var uheldig og tok feil studievalg. Jeg har kontrakt på leie på hybel i 1 år og kan derfor ikke bare si opp leien og avslutte skoleåret mitt. Jeg består jo ikke året med bare 2 av 5 eksamener? Skjønner ikke helt hva hun mener? Hun vet jeg ikke skal ta den ene eksamen i år. Men er usikker på den andre også nå av de tre eksamene som er i år. (har tatt en eksamen i år) Beklager rotet, vanskelig og forklare. Anonymous poster hash: f1280...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 7. desember 2014 #2 Del Skrevet 7. desember 2014 Prøv å stå, selv om du får laveste ståkarakter mener hun sikkert. Du får vel lån/stipend fra lånekassen? Lurt å være ajour med studiepoengene da. STÅ PÅ!! kanskje kan du klare mer enn du tror bare du holder ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Del Skrevet 7. desember 2014 hvorfor har du begrenset deg med antall eksamen? ja, du må bestå alle for å bestå året, eller så kan du skrive deg ut av de nest kommende eksamener. Hvis ikke så får du godkjent bare det emne og ikke faget. Ville heller droppet ut enn å ikke dukke opp. Anonymous poster hash: 564dd...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå