Gå til innhold

Kurv til juletre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne en stor kurv som jeg kan ha juletrefoten oppi? Juletrefoten er 43 cm i diameter, så den bør vel være 45 cm i diameter kurven også, evt 45x45 cm eller større om den er firkanta. Vært på Skeidar, Jysk, Plantasjen og Bohus å sjekka allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lyst på kurv til juletreet eller striepose. Men jeg har ikke en juletrefot å sette oppi så lurer litt på hva jeg kan bruke. Har noen kurver fra møbelringen, men synes de er så svake. Brekker lett små biter av de.

Anonymous poster hash: 2b910...ba5

Skrevet

Hvorfor ikke heller lage et amerikansk juletreskjørt?

Anonymous poster hash: 5cd05...839

Gjest Groupon
Skrevet

Hvorfor ikke heller lage et amerikansk juletreskjørt?

Hva er det? 😊

Skrevet

Hva er det?

Hvordan forklare?

Det er dekorert i stoff på ulike måter. En stor sirkel med en sirkel til åpning der juletrestammen er, klippet opp i den ene siden med borelås lukking slik at det taes rundt treet og ligger som et dekorativt, vattert "teppe" under juletreet og til å ha pakker opp på. Sues i mange ulike julestoffer og ulike varianter. Noen er bare kapper og andre er slett stoff alt etter som hvordan man ønske rog hvor flink man er til å sy. Kjøpes gjerne på julemarkeder i USA. Mitt er sydd med stoff fra USA.

Skrevet

Disse var ikke så fine men du får en idee på hva det er og kan bli med bedre stoffer.

Skrevet

Et rundt, lite teppe til å ha under juletreet er jeg vant til fra min barndom. Så eneste forskjell fra juletreskjørtene er jo at det er hull i midten og teppet går opp på stammen. Det var ikke helt det jeg var på jakt etter.

Ingen som bruker kurv eller lignende til juletreet sitt?

Anonymous poster hash: 2b910...ba5
Skrevet

Jeg bruker strie rundt.

Har du sett kurvene på kid? Aner ikke hvor stødige de er, men synes de ser fine ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...