Gå til innhold

Leter etter en bestemt bok for småbarn, noen som kan hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et bestemt bok til mitt tantebarn. Boken hadde jeg selv til mine barn, men har glemt hva den heter.

Boken er i A4 format, med stive permer. Det er en bok med bilder som skal lære barn forskjellige ord og farger.

Jeg husker at på 2 sider var det f.eks bilder av uteleker, spann, spade osv.. Hensikten er at man skal peke på bildet og si ordet til barnet.

Ander sider inneholdt bilder av ulike klær, som strømper, bukser osv.

Noen som gjenkjenner dette, og kan si meg hva boken heter?

Tusen hjertelig takk :-) Anonymous poster hash: d7573...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes veldig mange lære bøker som er med bilder og navn. Kan dessverre ikke hjelpe deg, men kanskje du kan søke inne på en av bokhandlerene sine nettsider på barnebøker og se om du kjenner den igjen der? Evnt spørre en bibliotekar?

Skrevet

Frisørdama, on 07 Dec 2014 - 18:19, said:

Det finnes veldig mange lære bøker som er med bilder og navn. Kan dessverre ikke hjelpe deg, men kanskje du kan søke inne på en av bokhandlerene sine nettsider på barnebøker og se om du kjenner den igjen der? Evnt spørre en bibliotekar?

Takk for tips :-) Håper noen andre kan kjenne igjen boka :-) Anonymous poster hash: d7573...34d
Skrevet

Du tenker på "Tusen Ord". Jeg hadde også denne da jeg var liten, men kan ikke huske hvilket forlag som hadde den.

Skrevet

min første pekebok?

Skrevet

AmandaVI, on 07 Dec 2014 - 18:29, said:

Du tenker på "Tusen Ord". Jeg hadde også denne da jeg var liten, men kan ikke huske hvilket forlag som hadde den.

Det er dessverre ikke denne. Boken jeg sikter til har "virkelige bilder" (ja dårlig forklart) ikke bilder som er tegnet. Tror den heter noe med baby.... Anonymous poster hash: d7573...34d
Skrevet

Åh... nå kom jeg på det selv. Den heter babys verden :-)

Anonymous poster hash: d7573...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...