AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er mann og sjekker opp en del jenter, fra første sekund sier jeg at jeg kun er ute etter sex. Det er egentlig sjekketrikset mitt. Likevel så kommer sikkert halvparten av jentene og sier til meg at jeg bare bruker dem. Hva er egentlig greia? Anonymous poster hash: f7fef...ce6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Du mener etter dere har hatt sex? Jeg ville bare ignorert det eller svart rett ut at du ikke har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 167ee...466
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jeg synes ikke det å bruke noen er noe negativt. Man kan bruke hverandre også. Det å utnytte noen synes jeg galt.
Gjest HeiHade Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Hvis du har vært ærlig om intensjonene dine fra starten av så har du ikke gjort noe galt. De har vært naive og håpet på at noe mer skulle skje, til tross for at du advarte om at det ikke var tilfelle. Ikke tenk mer på det.
Gjest EspenAskeladd Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Fordi de blir tiltrukket av deg og vil ha sex. Men så har samfunnet lært dem at da er de løse, så de må late som om de ikke ville ha sex med deg for å redde "æren sin". Derfor sier de at du har brukt dem. Endret 7. desember 2014 av EspenAskeladd
Gjest Verify Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Så lenge du sier til de at du bare ønsker sex og ingenting mer, skjønner jeg ikke problemet. Da får du bare overse de. Men hvis du går etter kvinner som du vet liker deg, og ikke sier at du bare er ute etter sex, så skjønner jeg de godt. Eventuelt kan det være at de ikke hører på det du sier, men håper at du skal like de. Hvis du er veldig kjekk kan det faktisk være tilfelle. At du klarer å dra jenter som egentlig ikke er ute etter bare sex til sengs fordi de synes du er veldig kjekk og ønsker mer enn du gjør. Også håper de at sexen skal få deg til å like de. Men når du står fast til det du sier og stikker, føler de seg brukt.
flinkeceline Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Det er nok en smule naivt å tro at du er den eneste som bruker noen her. Jenter er slik, så fort de lukter lunta finner de en unnskyldning for ikke å ta seg dårlig ut.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Jeg er mann og sjekker opp en del jenter, fra første sekund sier jeg at jeg kun er ute etter sex. Det er egentlig sjekketrikset mitt. Likevel så kommer sikkert halvparten av jentene og sier til meg at jeg bare bruker dem. Hva er egentlig greia? Anonymous poster hash: f7fef...ce6 Det er mulig disse ikke var ute etter sex...sikker på at du har vært tydelig nok mot dem?Kanskje var de betatt og småforelska i deg...så ble de skuffet-når du bare var ute etter ONS... Har aldri følt meg brukt-selv ikke når fyren har spilt på knærne etter meg i lang tid,for så å ikke ville ha mer...etter første natta.Da føler man det såklart kjipt-hvis man selv har lyst : )Men ikke han. Er ikke alle damer som liker ONS.De fleste foretrekker en fast eksklusiv partner.Ikke kunn ne night...i hvertfall ikke hvis kjemien og sexen var topp!!! Da blir man jo virkelig skuffet.Om han ikke vil mer... Brukt-har jeg aldri følt meg likevell. Anonymous poster hash: c1e4b...a02
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Det virker som om mange jenter ikke klarer å fatte at menn uten problemer kan ha sex med dem uten å få følelser for dem. Anonymous poster hash: 79bc7...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå