AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hva skal man ta for avslag? I dag sa daten at han ikke kunne gå tur med meg pga litt dårlig vær ute. Men været var bra nok til å gå tur egentlig.. Han sa at han skulle gå rundt å shoppe julegaver på søndagsåpent i stedet. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle spørre om jeg kunne være med, men lot være. Synes at det er han som må ta intiativ til å vise at han vil være med meg nå. Hva synes dere? Og skal man ta dette for et avslag eller uinteresse, eller er vi altfor "hårsåre"? Anonymous poster hash: 62980...4f7
Gjest Makemeloveit Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Kan være han rett og slett synes det var dårlig vær, eller heller ville prioritere julegaver i dag. Betyr absolutt ikke at han ikke er interessert La han få sjansen til å spørre deg neste gang, hvis ikke, så spør du igjen
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Kan være han rett og slett synes det var dårlig vær, eller heller ville prioritere julegaver i dag. Betyr absolutt ikke at han ikke er interessert La han få sjansen til å spørre deg neste gang, hvis ikke, så spør du igjen enig Anonymous poster hash: 62980...4f7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Tja. Mulig jeg er streng, men jeg synes det er et dårlig tegn å avlyse date fordi det er litt dårlig vær, og fordi man heller vil handle julegaver. For meg lyser det av manglende interesse. Det naturlige ville jo ha vært at han foreslo å gjøre noe innendørs sammen istedet, f.eks. kafétur. Kun avlysning, ikke forsøk på å få til noe annet = dårlig tegn i min bok. Du kan jo tenke deg selv.. pleier DU å avlyse date på tvilsomt grunnlag, uten å foreslå noe annet, når du er interessert i noen? Jeg ville ikke forventet noe særlig mer, men gitt ham en uke på å ta initiativ til noe annet. Hvis han ikke har bedt deg med på noe nytt innen da, så vitner det enten om at interessen er fullstendig manglende (og du kan trygt slette nummeret hans), eller så har han ikke de beste sosiale ferdighetene. Og siden sosiale antenner er noe jeg verdsetter i en mann, så ville det for meg personlig vært dealbreaker uansett. Anonymous poster hash: 4a6d9...8a0 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Hadde du ikke bestemt deg for å kutte ham ut? Anonymous poster hash: f632f...873 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Hva skal man ta for avslag? I dag sa daten at han ikke kunne gå tur med meg pga litt dårlig vær ute. Men været var bra nok til å gå tur egentlig.. Han sa at han skulle gå rundt å shoppe julegaver på søndagsåpent i stedet. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle spørre om jeg kunne være med, men lot være. Synes at det er han som må ta intiativ til å vise at han vil være med meg nå. Hva synes dere? Og skal man ta dette for et avslag eller uinteresse, eller er vi altfor "hårsåre"? Anonymous poster hash: 62980...4f7 Foreslå at dere shopper skikkelige regnklær til ham en gang. Anonymous poster hash: 1a59d...b78
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Ett avslag på date er ikke nok til at vi kan si om han er interessert eller ikke. Man må se på det totale bildet. Men dersom du ba ham ut og han avslo, så er det opp til ham å ta initiativ til en annen dag eller en annen date. Så avvent og se. Anonymous poster hash: b0f3d...96d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Ett avslag på date er ikke nok til at vi kan si om han er interessert eller ikke. Man må se på det totale bildet. Men dersom du ba ham ut og han avslo, så er det opp til ham å ta initiativ til en annen dag eller en annen date. Så avvent og se. Anonymous poster hash: b0f3d...96d Ja, jeg avventer. Han har vært slik før, så dette var ikke noe nytt. Men jeg synes at han kunne ha foreslått at jeg kunne vært med på noe, men kanskje han ville ha litt alenetid. Jeg vurderer å droppe han, men vil være sikker på at han er feil før jeg gjør det. Jeg vet ikke om jeg skal foreslå om å møte han en av dagene som kommer og se om han sier ja til det, eller om jeg skal bare la være, eller la det være han som må invitere meg neste gang. Det er det som er et tankespinn. Vet ikke hvordan jeg skal gripe fatt i det, og finne ut. Anonymous poster hash: 62980...4f7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Ja, jeg avventer. Han har vært slik før, så dette var ikke noe nytt. Men jeg synes at han kunne ha foreslått at jeg kunne vært med på noe, men kanskje han ville ha litt alenetid. Jeg vurderer å droppe han, men vil være sikker på at han er feil før jeg gjør det. Jeg vet ikke om jeg skal foreslå om å møte han en av dagene som kommer og se om han sier ja til det, eller om jeg skal bare la være, eller la det være han som må invitere meg neste gang. Det er det som er et tankespinn. Vet ikke hvordan jeg skal gripe fatt i det, og finne ut. Anonymous poster hash: 62980...4f7 Ikke ta hans initiativ, det er hans tur. Anonymous poster hash: b0f3d...96d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Han skrev at han kunne kanskje møte meg en dag nå i uken. Altså "kanskje". Jeg føler at han er altfor lite giret, så det er jo selvpining og holde på med det. Så jeg får bare se meg andre veier, også får han ta kontakt dersom han er interessert. Er vel sånn jeg bør gjøre det. For jeg føler at han må gi mer av seg selv for å få meg til å tro at han er interessert nå. Mulig jeg krever mye, men det er vel ikke for stort krav å kreve at han sier mer enn kanskje, og sier mer ord som om han faktisk er giret Anonymous poster hash: 62980...4f7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er veldig streng når det kommer til slikt, fordi jeg setter grenser. Altså, om han ikke tar kontakt innen en uke så si deg ferdig med han. Jeg har selv drevet på med en fyr i ett år og sist sendte jeg melding og inviterte meg selv til han. Nå har det gått 2 uker og ingen har sendt noen meldinger, altså jeg har for mye selvrespekt til å sende han melding igjen. Så gi slipp på han om han ikke tar kontakt snart! Lykke til:) Anonymous poster hash: 6d6bb...45c 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Jeg er veldig streng når det kommer til slikt, fordi jeg setter grenser. Altså, om han ikke tar kontakt innen en uke så si deg ferdig med han. Jeg har selv drevet på med en fyr i ett år og sist sendte jeg melding og inviterte meg selv til han. Nå har det gått 2 uker og ingen har sendt noen meldinger, altså jeg har for mye selvrespekt til å sende han melding igjen. Så gi slipp på han om han ikke tar kontakt snart! Lykke til:) Anonymous poster hash: 6d6bb...45c Ja, trøsten er at det er sikkert flere som har kjent på de følelsene som jeg kjenner nå, og hvor vanskelig og vonde de følelsene er. Det som er spesiellt vondt er at jeg har vært igjennom slikt flere ganger før, og det får meg til å tenke: er jeg ikke bra nok osv... Det er ufattelig lite inspirerende følelser jeg får. Mister jo troen på kjærligheten. I starten så fungerte det veldig bra. Både kommunikasjon osv.. Men etter at vi hadde hatt sex så begynte det gradvis å forandre seg til at han virket mindre og mindre interessert. Tilslutt så det ut til at han møtte meg av ren pliktfølelse. Han virket ikke ut til å ha glede av å møte meg, ihvertfall ikke ifølge av det han sier. Han snakker som om alt er en plikt. Jeg var jo dum som fortsatte å møte han tiltross for dette, men jeg var fryktelig redd for å oppleve nok en skuffelse, og håpet på at han egentlig hadde følelser for meg. Jeg har vurdert å gå mange ganger. Men jeg har blitt, for plutselig så tror jeg at han er interessert igjen. Møter jeg han så kan han kysse meg og vise kroppskontakt som om han er kjempeinteressert. Det er det som er så vanskelig å tyde. Jeg føler at jeg ikke kan gjøre mer enn jeg har gjort nå. Nå har jeg foreslått at vi kan møtes igjen i uken hvis han vil. Han skrev: Kanskje vi kan ta en treningstur på tirsdagen. Men nå er det kanskje best at jeg presser meg selv til å ikke kontakte han. Jeg bør gjerne bare være helt stille for å se om han savner meg. Jeg har han på facebook, men vurderer å bare være stille både der og ellers for å se om han virkelig reagerer. Hvis han ikke savner meg så går jeg for godt. Ifølge rådene her så mener jo dere det samme at det er best å gå hvis han ikke tar kontakt selv. Og jeg mener ærligtalt at det er best. Han er vant til at jeg er på facebook. Han er vant til å se aktivitet fra meg der, men nå skal jeg heller holde unna facebook. Følelsesmessig er dette vanskelig for meg. Fordi jeg har opplevd så mye nedturer i kjærligheten før. Men trøsten er at jeg gjerne ikke er alene om å kjenne på sånnt. Anonymous poster hash: 62980...4f7
Flekk Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 kanskje han skulle kjøpe julegave til deg og derfor ikke inviterte deg? Kan være flere grunner enn at han ikke er interessert. Men om det er flere ting så aner man ugler i mosen. Skipt om det går skeis, men det finnes menn som er seriøse og ment for deg der ute. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Ja det er det som er så forvirrende. Han oppfører seg på en måte som ikke er tydelig nok. På noen måter så ser det ut til at han er ganske så forelsket mens på noen måter så ser det ut til at han ikke er. Han har sagt at han var veldig forelsket i meg før men jeg føler på meg at noe er galt. Jeg har mange forskjellige mulige årsaker til dette. Han har mistet jobben blant annet. Og han er ikke norsk og må mulig dra herfra. Det kan være en grunn. Jeg er veldig forvirret av det hele. Men... jeg har gitt han mange sjanser og nå vil jeg oppleve å se at han savner meg også. Vil ikke ha det sånn mer. Ja fins mange mannfolk men i hodet mitt er det bare en jeg håpet på. Og det var desverre han. Men av og til så må man bare innse en sannhet. Han må vise mer for at det skal funke. Og jeg må ta avstand for å gi han rom til det. Jeg kunne også ha skrevet og ramset opp mine følelser til han men det orker jeg ikke. For han ser jo uansett at jeg må være forelsket siden jeg vil treffe han hele tiden. Anonymous poster hash: 62980...4f7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 kanskje han skulle kjøpe julegave til deg og derfor ikke inviterte deg? Kan være flere grunner enn at han ikke er interessert. Men om det er flere ting så aner man ugler i mosen. Skipt om det går skeis, men det finnes menn som er seriøse og ment for deg der ute. hvordan er det med dere? Ramser dere opp hva dere føler for en mann som viser dårlige signaler på virkelig interesse? Jeg kunne jo ha skrevet mine følelser før jeg går men de er jo gjennomskuelige for jeg viser jo de med å ta kontakt og ville møte han. Og det er jo bare enda værre å fortelle og ramse opp alt til en som viser dårlige signaler på interesse.Anonymous poster hash: 62980...4f7
Gjest Chloe87 Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 For å være brutalt ærlig med deg: hadde jeg vært intressert i en fyr så hadde jeg vært villig til å gå tur med han uansett om det styrtregna!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 For å være brutalt ærlig med deg: hadde jeg vært intressert i en fyr så hadde jeg vært villig til å gå tur med han uansett om det styrtregna! Ja slik er jeg selv også. I starten så ville han gå på turer med meg tiltross for veldig dårlig vær. Da sa han at han synes det var kjempekoselig selv om det regnet. Men så forandret det seg. Leit.... men en hard sannhet og faktum. Anonymous poster hash: 62980...4f7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 For å være brutalt ærlig med deg: hadde jeg vært intressert i en fyr så hadde jeg vært villig til å gå tur med han uansett om det styrtregna! Ville du ha skrevet det til han? Føler at du ikke ville gå tur med meg fordi du ikke er interesser nok. Derfor trekker jeg meg unna hvis det er tilfelle. Noen ville sikkert ha skrevet sannheten men jeg orker ikke å skrive det for det virker jo sutrete. Anonymous poster hash: 62980...4f7
Maleficenta Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 Ville du ha skrevet det til han? Føler at du ikke ville gå tur med meg fordi du ikke er interesser nok. Derfor trekker jeg meg unna hvis det er tilfelle. Noen ville sikkert ha skrevet sannheten men jeg orker ikke å skrive det for det virker jo sutrete. Anonymous poster hash: 62980...4f7 Beklager chloe om jeg svarer for deg. Hadde det vært meg hadde jeg ikke sagt det men venta på initiativ fra han og om han ikke hadde tatt kontakt hadde jeg latt det være med det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Beklager chloe om jeg svarer for deg. Hadde det vært meg hadde jeg ikke sagt det men venta på initiativ fra han og om han ikke hadde tatt kontakt hadde jeg latt det være med det. Ok så du ville ikke skrevet en ærlig beskjed til han at det ser ut til at du ikke er nok interessert siden det må være fint vær for at du vil gå tur med meg og siden du ikke kan foreslå andre aktiviteter. Jeg har datet han veldig lenge. Og slik har han vært lenge. For så å møte meg igjen. Anonymous poster hash: 62980...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå