AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hvorfor bruker dere ansiktsmaske og åssen bruker dere? Jeg har sett på tv og sånt folk som bruker avocado også agurk i øynene, hva er det for noe? Åssen ansiktspleie har dere av rutiner og sånt??? Anonymous poster hash: 52014...ff1
ickyicky Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har alltid på fuktighetskrem om morgenen (som et underlag til sminken), og passer alltid på å fjerne sminken godt på kvelden, samt påføre mer fuktighetskrem. Det fungerer fint for meg, og jeg sliter hverken med kviser eller tørr hud - men dietten min bidrar nok også noe, da jeg er vegetarianer.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jeg gjør det samme. Hver eneste morgen smører jeg på topplaget med fuktighetskrem. Renser huden med lunkent vann før kvelds, men ikke stort mer enn det. Lurer på hvordan jeg får til det lille ekstra? Ser jo liksom noen av toppkjendisene sin hud og den er myk som en barnerumpe så er nok ikke bare vann og fuktighetskrem som er påført der. Hva er hemmeligheten, tror dere? Anonymous poster hash: 52014...ff1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Se her f.eks: Om ikke det er nydelig hud så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: 52014...ff1
Prorsum Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 ^ Husk at det har mye med gener og tilgang på de beste hudlegene å gjøre. Det er viktig å ha en god rutine tilpasset din hudtype. Denne nettsiden kan være til hjelp for å komme i gang: www.scincare-addiction.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Se her f.eks: Om ikke det er nydelig hud så vet ikke jeg.Anonymous poster hash: 52014...ff1 Og ekstremt sminket. Hun ser garantert ikke slik ut til vanlig. Anonymous poster hash: 3a2c0...3b1 1
Gjest Verify Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Hva jeg gjør for å få fin hud. - Spiser veldig sunt og nærinsrikt. Det styrker hud, hår, negler, lepper og hvitfargen i øyeeple (Dette er bare noen få ting kosthold gjør). - Drikker mye væske (vann og grønnsaksjuice). Det er viktig for huden å være hydrert. - Holder meg helt unna sukker og tobakk! Kutter jeg ut sukker forsvinner alle hudproblemer. - Har ordentlige vaskerutiner og bruker ordentlig sminkefjerner. (ikke billig tull). - Bruker ordentlig kvalitetssminke som er bra for huden. - Bruker kvalitetskrem som passer min hud perfekt. Jeg bruker ikke hudpleieprodukter som ansiktsmaske osv. Det har jeg aldri hatt bruk for. Mitt største tips for pen sterk og frisk hud er å forandre kostholdet! Endret 7. desember 2014 av Verify 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Se her f.eks: Om ikke det er nydelig hud så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: 52014...ff1 Og uten makeup: Anonymous poster hash: b9a43...4e6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå