AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hei ! Jeg må ta opp et tema som sikkert er tatt opp maange ganger før, men jeg begynner å bli skikkelig lei kviser/ uren hud i en alder av 25 ! Jeg har gått til hudpleier uten suksess, føler jeg bare blir prakka på hudpleie produkter og greit nok det om de hjelper, men det gjør det ikke. Har brukt MD formulations mot fet/olje hud og Dermalogica Special Cleancing Gel mot fet hud, syntes ikke det ga noe resultat etter et 2-3 mnd. Jeg bruker foundation fra apoteket uten olje, samt fuktighetskrem uten olje mot fet hud . Sukker,sjokolade, usunn mat har ingen innvirkning på huden min. Drikker mye vann, men stresser også endel på jobben, Er det siste 1,5 året jeg har slitt ekstra med disse kvisene. Synes det er skikkelig kjedelig og deprimerende og måtte dekke til kvisene bare man skal på butikken, og selvtilliten blir ikke akkurat bedre heller. Sikkert bare jeg som føler det, men vil ikke folk skal se den urene huden min og tenke "Æsj!". Jeg har det bedre enn på lenge og vil at huden min også skal gjenspeile det ! Min venninne har fått tabletter mot kvisene, men jeg har rett og slett ikke råd, med tanke på konsultasjon hos lege, hudlege og dermed medisinen. Venninnen min betaler 3000, og det har ikke jeg mulighet til Noen som har noen tips,råd og gode ord? Anonymous poster hash: 59c47...6d5
flinkeceline Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Er ganske kjent at stress alene kan skape kviser og du kan gjøre all behandling i verden uten at det hjelper i det hele tatt. Roaccutane er et alternativ som garantert funker fordi det tar vekk mye av talgproduksjonen ellers hjelper det en del å stresse ned.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Er ganske kjent at stress alene kan skape kviser og du kan gjøre all behandling i verden uten at det hjelper i det hele tatt. Roaccutane er et alternativ som garantert funker fordi det tar vekk mye av talgproduksjonen ellers hjelper det en del å stresse ned. Men igjen så er det vanskelig å få dette og det er dyrt. Jeg fikk det ikke pga jeg ikke var hardt nok angrepet av kviser og det er synd siden jeg har lest så mye bra om roaccutan. Anonymous poster hash: 77adb...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå