AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Slitsom situasjon. I snart ett år har jeg vært forelska i en kollega. Han er smart, morsom og godhjertet mot alle rundt seg. Vi har møttes to ganger privat fordi vi deler en interesse, men ikkeno mer. Hver gang jeg ser han på jobben (hver dag) vil jeg bare gå bort til han, legge hånden min på skulderen hans og lukte på han. Og prate med han og kysse han. Han er den sjenerte typen, så jeg tror ikke han ville ha håndtert det så godt. Har ikke sett noen tegn på at han liker meg tilbake, han er mot meg som han er mot alle. Men jeg blir så sliten av dette her, kan det ikke gå over snart. Hvis jeg gjør noe for å finne ut om han liker meg og han ikke gjør det, kan det bli veldig kleint på jobb og det orker jeg ikke risikere. Ber ikke om råd egentlig, ville bare ha det ut. Anonymous poster hash: 05a94...fce 2
fullførsetningen Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Prater du med han mye på jobben da? Du kan jo begynne der. Hvis du kan gjøre det i noen uker og det er god stemning, kan du etterhvert driste deg til litt lett tilfeldig berøring. Ikke gå for hofta med en gang, men litt sånn armer og hender. Se hva som skjer. Du _kan_ gjøre noe, men ta det langsomt.
guttemann Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Hva slags interesse er det dere deler? Er det en der det er naturlig å ta et glass vin eller en øl etterpå? Da kunne jo det vært en idé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå