cathrine.94 Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har bestilt en pakke fra nelly, for nå 2 uker siden. Pakken har ikke kommet fram, og kundeservice svarer meg ikke. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Du har vel fått et sporingsnummer? Det er uansett Kundeservice som er det rette stedet ikke KG. Anonymous poster hash: c2705...8a2
cathrine.94 Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2014 Får ikke svar fra kundeservice, har sendt dem flere meldinger nå. Fikk ikke noe sporingsnummer siden pakken skulle bli sendt med a-post. Spør her tilfelle noen er i samme situasjon.
Sirah Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Dra innom ditt lokale postkontor og spør om den ikke tilfeldigvis ligger der ved en feil. Det har skjedd meg en gang, at en a-postpakke ble liggende på posten. Missforståelse derfra. Om den ikke gjør det så kontakter du nelly igjen. Har de telefonnummer?
cathrine.94 Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2014 Dra innom ditt lokale postkontor og spør om den ikke tilfeldigvis ligger der ved en feil. Det har skjedd meg en gang, at en a-postpakke ble liggende på posten. Missforståelse derfra. Om den ikke gjør det så kontakter du nelly igjen. Har de telefonnummer? Burde jeg ikke fått en melding da? Kan ikke finne noe telefonnummer :/
Sirah Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Burde jeg ikke fått en melding da? Kan ikke finne noe telefonnummer :/ Det fikk ikke jeg... Jeg har også opplevd at posten ikke registrerte "inn" en pakke hos dem en gang. Så sporingsnr og alt sa at pakken var i Oslo. Jeg "tvang" dem til å lete, og jaggu lå den ikke på en hylle hos posten her hjemme........... Syntes stort sett ALLTID det er noe styr med posten, derfor bruker jeg helst post nord når det er mulig...
Olaf Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 "Pga. høy arbeidsbelastning har vi lengre responstid enn vanlig. Vi forsøker å besvare din henvendelse så fort som mulig. Takk for din forståelse!" Kan hende de bare ikke har kommet til deg ennå.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Jeg jobber i en norsk nettbutikk og ting vi sender som brev ser vi mye rart med. Brev kan ta alt fra 1 dag til 3 uker å komme frem. Og i hvert fall i disse dager med mye julepost så bidrar det også til å lage litt forsinkelse. Ulempen med brev er at det ikke har noen sporing men alle våre brev har frankeringslapp med vår frankeringsmaskins unike kode på så om brevet/pakken forblir ulevert hos kunde så kommer det i retur til oss igjen etter hvert. Vil tro at en nettbutikk så stor som Nelly har samme ordning på sine brev/ pakker? Men det er jo dårlig av kundeservice hos Nelly og ikke svare da. De kan da i hvert fall se om brevet/ pakken er kommet i retur. Vi regner ting som tapt i posten om det har gått 3 uker fra utsending og kunden fortsatt ikke har fått noe og da sender vi nytt. (vi har også da opplevd at kunden får dobbelt opp) Ha litt is i magen og avvent noen dager til, men ikke gi opp mailene til KS på nelly - har du spart på alle mailer fra bestillingen sånn at du har mailen som ble sendt ut når varen ble sendt fra Nelly? Dette kan du nok se ved å logge deg på din side hos Nelly og se utsendelsesdatoen for pakken også.. Jeg handler sjelden fra Nelly på grunn av at de er veldig trege på dette området. Har alltid fått pakken til slutt og det har alltid ordnet seg med retur og tilbakebetaling men de bruker laaaaaang tid... Anonymous poster hash: d1b41...305 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Jeg jobber i en norsk nettbutikk og ting vi sender som brev ser vi mye rart med. Brev kan ta alt fra 1 dag til 3 uker å komme frem. Og i hvert fall i disse dager med mye julepost så bidrar det også til å lage litt forsinkelse. Ulempen med brev er at det ikke har noen sporing men alle våre brev har frankeringslapp med vår frankeringsmaskins unike kode på så om brevet/pakken forblir ulevert hos kunde så kommer det i retur til oss igjen etter hvert. Vil tro at en nettbutikk så stor som Nelly har samme ordning på sine brev/ pakker? Men det er jo dårlig av kundeservice hos Nelly og ikke svare da. De kan da i hvert fall se om brevet/ pakken er kommet i retur. Vi regner ting som tapt i posten om det har gått 3 uker fra utsending og kunden fortsatt ikke har fått noe og da sender vi nytt. (vi har også da opplevd at kunden får dobbelt opp) Ha litt is i magen og avvent noen dager til, men ikke gi opp mailene til KS på nelly - har du spart på alle mailer fra bestillingen sånn at du har mailen som ble sendt ut når varen ble sendt fra Nelly? Dette kan du nok se ved å logge deg på din side hos Nelly og se utsendelsesdatoen for pakken også.. Jeg handler sjelden fra Nelly på grunn av at de er veldig trege på dette området. Har alltid fått pakken til slutt og det har alltid ordnet seg med retur og tilbakebetaling men de bruker laaaaaang tid... Anonymous poster hash: d1b41...305 Jeg bestilte to pakker fra nelly for et par dager siden. De har kommet frem allerede. Jeg handler så å si aldri fra nelly, men de gangene jeg har gjort det har det tatt et par dager før jeg har fått de. Mye handler vel også om hvor en er bosatt i landet. Anonymous poster hash: ee8d9...ee3
thessa89 Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Jeg jobber hos Posten. Pakker som blir sendt som brev (A/B-post) skal hovedsakelig komme rett til postkassen din, er de for store skal du få en lapp som postbudet har skrevet og klistret på et merke med nummer som du skal ta med til ditt lokale postkontor. Dersom slike pakker forsvinner er det ingenting Posten kan gjøre for deg igrunn. Du kan sende inn etterspørsel der du skriver innhold og annet i tilfelle noe har skjedd slik så pakken er på godssenteret. Jeg ber alltid kundene om å kontakte avsender når slike ting skjer. Nelly er ofte fryktelig sene med sine pakker, og nå som det snart er jul må du også beregne litt ekstra tid da det er MANGE sendinger... Kontakt Nelly kundeservice over mail eller telefon! Håper det ordner seg
cathrine.94 Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2014 "Pga. høy arbeidsbelastning har vi lengre responstid enn vanlig. Vi forsøker å besvare din henvendelse så fort som mulig. Takk for din forståelse!" Kan hende de bare ikke har kommet til deg ennå. Har sett det, men nå har det gått godt over 1 uke siden den første mailen jeg sendte, så da burde den jo blitt sett i og med at de helst skal svare innen 48 timer.
cathrine.94 Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2014 Jeg jobber i en norsk nettbutikk og ting vi sender som brev ser vi mye rart med. Brev kan ta alt fra 1 dag til 3 uker å komme frem. Og i hvert fall i disse dager med mye julepost så bidrar det også til å lage litt forsinkelse. Ulempen med brev er at det ikke har noen sporing men alle våre brev har frankeringslapp med vår frankeringsmaskins unike kode på så om brevet/pakken forblir ulevert hos kunde så kommer det i retur til oss igjen etter hvert. Vil tro at en nettbutikk så stor som Nelly har samme ordning på sine brev/ pakker? Men det er jo dårlig av kundeservice hos Nelly og ikke svare da. De kan da i hvert fall se om brevet/ pakken er kommet i retur. Vi regner ting som tapt i posten om det har gått 3 uker fra utsending og kunden fortsatt ikke har fått noe og da sender vi nytt. (vi har også da opplevd at kunden får dobbelt opp) Ha litt is i magen og avvent noen dager til, men ikke gi opp mailene til KS på nelly - har du spart på alle mailer fra bestillingen sånn at du har mailen som ble sendt ut når varen ble sendt fra Nelly? Dette kan du nok se ved å logge deg på din side hos Nelly og se utsendelsesdatoen for pakken også.. Jeg handler sjelden fra Nelly på grunn av at de er veldig trege på dette området. Har alltid fått pakken til slutt og det har alltid ordnet seg med retur og tilbakebetaling men de bruker laaaaaang tid... Anonymous poster hash: d1b41...305 Har alle mail på at pakken er bestilt og skal være sendt. har aldri opplevd at de har vært så trege, og har handlet der en del, derfor jeg blir skuffet/bekymret nå...
cathrine.94 Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2014 Jeg jobber hos Posten. Pakker som blir sendt som brev (A/B-post) skal hovedsakelig komme rett til postkassen din, er de for store skal du få en lapp som postbudet har skrevet og klistret på et merke med nummer som du skal ta med til ditt lokale postkontor. Dersom slike pakker forsvinner er det ingenting Posten kan gjøre for deg igrunn. Du kan sende inn etterspørsel der du skriver innhold og annet i tilfelle noe har skjedd slik så pakken er på godssenteret. Jeg ber alltid kundene om å kontakte avsender når slike ting skjer. Nelly er ofte fryktelig sene med sine pakker, og nå som det snart er jul må du også beregne litt ekstra tid da det er MANGE sendinger... Kontakt Nelly kundeservice over mail eller telefon! Håper det ordner seg Har ikke fått noen lapp om det i postkassen.. Får bare håpe den kommer fram til slutt. Så også etter at jeg hadde bestilt at det kun står gateadresse på bestillingen og ikke noe gatenummer, så det bekymrer meg jo litt. Men det er jo min egen feil :/ Finner ikke noe telefonnummer eller mail, annet enn den siden de har hvor man kan sende "mail".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå