Summers Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Er en del jenter som blir "sjarmert" og blir med menn hjem etter å ha blitt sjekket opp i taxikøen. Synes dere det er like greit å bli sjekket opp der som ellers på byen eller er det litt mindre gjevt? Spør dere som faktisk blir med folk hjem. Og om dere var gira på å dra med noen hjem i utgangspunktet, hvorfor fiksa dere det ikke tidligere på kvelden, dere kunne jo ikke vite at dere ville bli plukket opp på vei hjem. Endret 7. desember 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Jeg planlegger ikke sånt. Og for min del, hadde jeg aldri bare blitt med en fyr hjem, bare for sex. Nachspiel med flere mennesker derimot, er jeg alltid åpen for. Og vanligvis planlegger man ikke nach innr på utestedet, men heller i gata eller taxi-køen når byen stenger, og hvor man blir sjekka opp, spiller liten rolle. Man må jo derimot ta litt høyde for at sjekkeing etter utestedens stengetid, kan være mer seksuelt relatert enn om vi møttes i baren tidligere, etter som det blir sånn "i siste liten"-sjekking..Anonymous poster hash: ed4e4...d1b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Herregud. Det er ikke rart det ikke blir noe på deg sånn som du holder på. Anonymous poster hash: fc1b1...ee0 4
Gjest Mythic Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Taxikøen er vel det stedet det er minst sjanse i verden for at jeg skulle kunne bli sjarmert. Snublefulle mannfolk som desperat prøver å få med seg hva som helst hjem for sex. Også tenker de ikke på at sjansen for å ikke få den opp en gang er veldig stor med såpass promille. Nei, takk.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Jeg planlegger ikke sånt. Og for min del, hadde jeg aldri bare blitt med en fyr hjem, bare for sex. Nachspiel med flere mennesker derimot, er jeg alltid åpen for. Anonymous poster hash: ed4e4...d1b Og hvor mange ganger har disse "nachspiel med flere mennesker" endt med at dere bare har dratt hjem for å pule? Aaah, kvinnners fantastiske evne til å lyge for seg selv. Anonymous poster hash: 6872f...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 På slutten av kvelden, så tenker jeg bare på mat. Anonymous poster hash: 89566...776 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Er en del jenter som blir "sjarmert" og blir med menn hjem etter å ha blitt sjekket opp i taxikøen. Synes dere det er like greit å bli sjekket opp der som ellers på byen eller er det litt mindre gjevt? Spør dere som faktisk blir med folk hjem. Og om dere var gira på å dra med noen hjem i utgangspunktet, hvorfor fiksa dere det ikke tidligere på kvelden, dere kunne jo ikke vite at dere ville bli plukket opp på vei hjem. Du overanalyserer alt til døde. Anonymous poster hash: c3814...fbf 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Er en del jenter som blir "sjarmert" og blir med menn hjem etter å ha blitt sjekket opp i taxikøen. Synes dere det er like greit å bli sjekket opp der som ellers på byen eller er det litt mindre gjevt? Spør dere som faktisk blir med folk hjem. Og om dere var gira på å dra med noen hjem i utgangspunktet, hvorfor fiksa dere det ikke tidligere på kvelden, dere kunne jo ikke vite at dere ville bli plukket opp på vei hjem. Her anbefaler jeg at du tenker som en mann. Kvinne er kåt. Det er sent, hun har tildigere på kvelden bare fått napp hos menn hun ikke synes er pene/tiltrekkende (jeg vet at kvinner teoretisk "alltid" kan skaffe seg sex på byen - men det gjelder kun dersom hun ligger med hvasomhelst, og folk har jo en standard) og ser en ok-ish mann i taxikøen. Kvinner vet godt at menn i taxikø er desperate. Garantert sex uten innsats! Eller kanskje har hun vært ute med jentene eller på julebord med jobben. Ingen der å ligge med uten dramatisk etterspill. Altså: ja, det er helt ok å sjekke opp en kvinne i taxikøen. Men hold det enkelt. Spør om hun vil ha sex, og hvor. Og spør bare en gang, for er hun interessert så hopper hun på tilbudet. Og ikke tro det er annet enn sex.Anonymous poster hash: 85794...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Jeg driver ikke med sånt. Etter byen vil jeg hjem og legge meg. Alene. Syns ikke det er sjarmerende å bli sjekket opp hverken på byen eller taxikø. Menn er ekle kåte griser som tømmer seg i alt. Holder meg LANGT unna menn og snakker kun med menn om jeg må. Som f.eks på jobb. Anonymous poster hash: c033c...9f9 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Hvis han og jeg er interessert i å møtes ved en annen anledning, så synes jeg det er greit å gi telefonnummeret. Men er ikke interessert i ONS. Anonymous poster hash: 5f033...9c9
guttemann Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Jeg tror ingen kvinner blir sjarmert i taxikøen. Men noen kvinner er nok ganske nødne i taxikøen. Akkurat som menn. I tillegg avtar jo fornuften litt med promillen... 3
Summers Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Altså: ja, det er helt ok å sjekke opp en kvinne i taxikøen. Men hold det enkelt. Spør om hun vil ha sex, og hvor. Og spør bare en gang, for er hun interessert så hopper hun på tilbudet. Og ikke tro det er annet enn sex.Anonymous poster hash: 85794...d8b Det funker kanskje om man er jente, å bare spørre jenter om sex er ikke den beste måten om man er mann. Endret 7. desember 2014 av Summers
fullførsetningen Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Det kunne aldri falt meg inn å spørre en tilfeldig dame i en taxikø (eller hvor som helst ellers) om å ha sex som det første man sier... da hadde jeg forventet å få enten kjeft eller et slag i ansiktet eller tilsvarende... 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Det kunne aldri falt meg inn å spørre en tilfeldig dame i en taxikø (eller hvor som helst ellers) om å ha sex som det første man sier... da hadde jeg forventet å få enten kjeft eller et slag i ansiktet eller tilsvarende... Ingen av delene. Du ville bare bli ledd av. Se selv. Anonymous poster hash: efdc0...870
Gjest Ljhh Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Jeg driver ikke med sånt. Etter byen vil jeg hjem og legge meg. Alene. Syns ikke det er sjarmerende å bli sjekket opp hverken på byen eller taxikø. Menn er ekle kåte griser som tømmer seg i alt. Holder meg LANGT unna menn og snakker kun med menn om jeg må. Som f.eks på jobb. Anonymous poster hash: c033c...9f9 Gratulerer! Skrev dagens trøtteste kommentar. Så usaklig og garantert bullshit. Er nok like mange kvinner som menn som bruker andre parten for sex. Tror ikke menn er så overlegen der lengre " Menn er ekle kåte griser som tømmer seg i alt. Holder meg LANGT unna menn og snakker kun med menn om jeg må. Som f.eks på jobb. "
fullførsetningen Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Ingen av delene. Du ville bare bli ledd av. Se selv. Anonymous poster hash: efdc0...870 Hahaha, konklusjonen er altså at 1 av 100 reagerer noe ala hva jeg ville forventet (kaffe i ansiktet), de andre bare ler. Kommer fortsatt ikke til å prøve å spørre tilfeldige damer om sex..! 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Er en del jenter som blir "sjarmert" og blir med menn hjem etter å ha blitt sjekket opp i taxikøen. Synes dere det er like greit å bli sjekket opp der som ellers på byen eller er det litt mindre gjevt? Spør dere som faktisk blir med folk hjem. Og om dere var gira på å dra med noen hjem i utgangspunktet, hvorfor fiksa dere det ikke tidligere på kvelden, dere kunne jo ikke vite at dere ville bli plukket opp på vei hjem. Er du virkelig så desperat? Anonymous poster hash: d7ace...70b 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Har aldri blitt med noen jeg har møtt i taxihjem hjem, og har aldri hørt om noen som har blitt det heller... Anonymous poster hash: 049f4...ce0 1
Timza Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 Har aldri blitt med noen jeg har møtt i taxihjem hjem, og har aldri hørt om noen som har blitt det heller... Anonymous poster hash: 049f4...ce0 Har sjekket opp flere og endt opp i FF forhold med jenter jeg møtte i taxikøen. Trur de fleste tenker på dritafulle menn når man snakker om taxikøen. Poenget er jo at man ikke får sjarmert noen om man er drita full - på byen, eller i taxikøen spiller ingen rolle. Taxikøen er egentlig en ganske lett arena å bli kjent med folk. Spør om man skal samme veien f.eks og man har en dialog sammen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Jeg driver ikke med sånt. Etter byen vil jeg hjem og legge meg. Alene. Syns ikke det er sjarmerende å bli sjekket opp hverken på byen eller taxikø. Menn er ekle kåte griser som tømmer seg i alt. Holder meg LANGT unna menn og snakker kun med menn om jeg må. Som f.eks på jobb. Anonymous poster hash: c033c...9f9 Ja huff, ALLE menn er noen svin og alle JENTER er noen søte små englebasser. Du lyver som du tror det selv. Lukter litt bitterhet lang vei av sånne innlegg.Anonymous poster hash: c369c...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå