AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Litt i villrede. Får man inn nøyaktig den 15. når det er på en mandag, eller innen den 15., altså fredag 12.? Håper virkelig det er fredag, driver og snur og vender på hver krone her nå... Anonymous poster hash: cc537...501
Frk.K Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 12 ja, om du pleier å få de den 14, om du pleier å få den 15 så kommer den nok på Mandag.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Hmm...vet ikke helt når jeg har fått før, har variert litt tror jeg. Trodde alle fikk samme dag fra lånekassen?Anonymous poster hash: 2662b...b35
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Her oppe får vi den 12. hver måned, samme som alle kommuneansatte osv. Havner den 12. på en lørdag eller søndag så får vi det utbetalt på fredag. I desember havner det uansett på en fredag. Anonymous poster hash: 6f2a2...d66
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Her oppe får vi den 12. hver måned, samme som alle kommuneansatte osv. Havner den 12. på en lørdag eller søndag så får vi det utbetalt på fredag. I desember havner det uansett på en fredag. Anonymous poster hash: 6f2a2...d66 Å, håper det er slik for oss og, at vi får den 12! Men hva mener du med "her oppe", er det regionale forskjeller? Jeg får begynne å følge med på når det kommer fremover tror jeg...merkelig at man skulle være så mye fattigere i desember... Anonymous poster hash: 2662b...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå