*sandra* Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 har et problem.. begynner alltid og klø etter kjæresten min har sprutet i meg, (kost/slikket for lenge )jeg liker å få det inni meg så det er ikke et alternativ er å komme andre plasser. Jada kan vaske meg etter sex - men skal alt komme ut kan jeg stå på badet halve natta. Noen med råd??
~Viva~ Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Jeg svir og klør jeg også. Enda verre er det å få noe innpå øyet, det blir skikkelig ømt og vondt. Haha det siste der så en smule rart ut på trykk.
^me^ Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 http://www.doktoronline.no/section/nosection/683 kan dette være tilfelle?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Jeg også får kløe og svie i samme situasjon. Hvis jeg ikke løper på toalettet med en gang etterpå (som jo er ganske kjipt), får jeg masse røde flekker på innsiden av lårene som klør og svir. Lurer på om det er så sjeldent som de påstår på dr. online...
^me^ Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 tror jeg også har hørt om noe med forskjell på ph'en i sjeden og sæden..at det er det som gjør det?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 I de tilfellene jeg har fått kløe i underlivet er når jeg har hatt en begynnende soppinfeksjon. Da har jeg vasket meg etterpå med Asan e.l. og tatt på Canesten som er krem beregnet på soppinfeksjon. Noen få ganger har jeg måttet ta en ordentlig soppkur. Det kan man få kjøpt reseptfritt på apoteket. Og jo, jeg har fått sæd på øyet. Og det tåler jeg IKKE. Hovner opp, svir og blir rød på øyet. Og det er vel bare så enkelt at øye ikke er noe særlig sted å få ulike væsker inni. Heller ikke sæd.
Gjest Dazed Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 hmm.. dette var jeg hvert fall ikke klar over, men her i gården svir det som f...
*sandra* Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2004 Takk for svar,jeg er ikke allergisk mot noe.. så tror ikke det er problemet. Jeg hadde ikke denne kløingen med eksen.. men det er jo forskjell på væskene :-) Og det øyeproblemt har jeg ennå ikke opplevd *sandra*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå