Teardrop Skrevet 7. desember 2014 #1 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg får ikke åpnet spillet, men jeg er tydeligvis online, for jeg får invitasjoner fra "venner" og de skriver til meg. Se feilmeldingen i bildet nederst i inlegget, du kan også se at logoen ligger på linja. Får ikke klikket på den. Må åpne oppgavebehandlig å lukke den derifra. *Jeg har googlet å prøvd mange muligheter selv før jeg spør dere så klart! *Jeg har slettet og reinnstallert dota. *Restarta pcn opptil flere ganger. *Oppdatert skjermkortet, selvom jeg hadde siste versjon. *Fulgt denne linken som sto i feilmeldinga og gjort alle stegene her: https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=772 *Har også prøvd å skrive inn: -windowed -safe -dxlevel 81 -dxlevel 90 -w 1920 -h 1080 (og andre forskjellige skjermoppløsninger) -nod3d9ex -novid -noborder -window hvit rute -w 1680 -h 1050 Vet ikke om det er nødvendig men har klikket "vertify integriy...." Mellom nesten alle valgene selvom jeg ikke vet hva det gjør, sto bare i det ene tipset jeg fant.... Har en Acer laptop og alt har fungert utmerket og problemfritt frem til en ufrivillig windows 8 update for noen dager siden. Alle tips mottas med glede! Endret 7. desember 2014 av Teardrop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 7. desember 2014 Ingen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 7. desember 2014 #3 Del Skrevet 7. desember 2014 Installer Dota på nytt? Det stemmer at du har et AMD grafikkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 7. desember 2014 Har innstallert både dota og steam på nytt. Samme feilmelding! Står at jeg har Intel® HD Graphics 4600, det er det samme jeg har brukt siste året, ingen endringer hverken på kort etter maskin :/ Skjønner absolutt ingenting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 7. desember 2014 #5 Del Skrevet 7. desember 2014 Har spillet fungert før? Du har ikke et AMD kort så den linken du kom med ville nok ikke ha fungert for deg. Har du en link til laptopen din? Eller bare navnet så kan jeg søke selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 8. desember 2014 Oj, vil du gjøre det for meg!? :D :O Jeg har spillt problemfritt på denne pcn siden høsten 2013. La til et bilde til i det første innlegger, gikk ikke å legge inn her. Acer Aspire V3. Kan hende det er denne? https://www.komplett.no/acer-aspire-v3-772g-173-fhd-matt/779553#!tab:extra? Er det god nok info? Spiller du også dota? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 8. desember 2014 #7 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Oj, vil du gjøre det for meg!? :D :O Jeg har spillt problemfritt på denne pcn siden høsten 2013. La til et bilde til i det første innlegger, gikk ikke å legge inn her. Acer Aspire V3. Kan hende det er denne? https://www.komplett.no/acer-aspire-v3-772g-173-fhd-matt/779553#!tab:extra? Er det god nok info? Spiller du også dota? Grafikkortet ditt er et nVidia kort, så da har du kanskje vært innom siden deres å lastet ned den nyeste driveren derfra? Jeg spiller ikke Dota/LoL, aldri vært borti det for å være ærlig ^^ Endret 8. desember 2014 av -Leon- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 8. desember 2014 Tuuusen takk for hjelpa! Glemmer nok ikke at det er Nvida skjermkortet mitt heter med det første Da fungerer det igjen. Kjempesnillt av deg å hjelpe! :rodmer: Vet du grunnen til at miniprogrammene ikke fungerer lenger også eller? De ble også borte etter windowsupdaten. Når jeg høyereklikker på skrivebordet og trykker på "miniprogrammer" skjer det ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 8. desember 2014 #9 Del Skrevet 8. desember 2014 Tuuusen takk for hjelpa! Glemmer nok ikke at det er Nvida skjermkortet mitt heter med det første Da fungerer det igjen. Kjempesnillt av deg å hjelpe! :rodmer: Vet du grunnen til at miniprogrammene ikke fungerer lenger også eller? De ble også borte etter windowsupdaten. Når jeg høyereklikker på skrivebordet og trykker på "miniprogrammer" skjer det ingenting. Bare hyggelig, kjekt å høre at spillet fungerer nu Jeg trodde ikke det fantes i Windows 8, men ser at man kan laste ned et program som heter 8gadgetpack. Er det programmet du bruker allerede, evt se om det har kommet en oppdatering til programmet? Brukte bare noen få miniprogrammer i Windows 7, så har ikke så mye kjennskap til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 8. desember 2014 Hehe, tja.. Jeg kjøpte denne pcn med windows 8. og det lå inne sånne programmer da. men de forsvant herom dagen. men når jeg høyereklikker får jeg fortsatt mulighet til å se valget, men ikke klikke Skal sjekke ut linken, takk igjen :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå