AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Er det greit å gi bort en innrammet tegning i gave til foreldre? Hva synes dere? Jeg er 16 år. Anonymous poster hash: 6a2ba...f4f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 En jeg kjenner er helt sykt flink til å tegne, jeg hadde blitt skikkelig glad for en innrammet tegning i gave fra han. Når det er snakk om foreldrene dine, så vil de garantert like det de også! Anonymous poster hash: 8cf13...910
skruf Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har ei jente på 17 år som er veldig glad i å tegne (og jeg synes hun er skikkelig flink!) Ville blitt innmari glad for ei innrammet tegning Foretrekker heller ei tegning enn noe som er kjøpt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ikke superflink, men kan tegne bedre enn strekmenn liksom. Holder på med en av meg og lillesøsteren min nå, og tenkte den kanskje pappa hadde blitt glad for den Bare litt usikker på om den er fin nok.. Anonymous poster hash: 6a2ba...f4f
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Spørs jo på kvaliteten på tegningen? En krussedull er jo akkurat helt det store? Foreldre forventer da uansett ikke noe fra ungen sin gjør de vel? Folk sier det er tanken som teller og her er det hvertfall sant. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Spørs jo på kvaliteten på tegningen? En krussedull er jo akkurat helt det store? Foreldre forventer da uansett ikke noe fra ungen sin gjør de vel? Folk sier det er tanken som teller og her er det hvertfall sant. Kjør på! Hehe, nettopp det som er litt vanskelig å bedømme selv Anonymous poster hash: 6a2ba...f4f
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Hehe, nettopp det som er litt vanskelig å bedømme selv Anonymous poster hash: 6a2ba...f4f Hva slags type tegning er det? Realistisk? Stilistisk? Er perspektivet i orden? anatomien? Hvis det er personer på tegningen så er det jo oftest perspektiv og anatomi som gjør at tegningen ikke når helt opp. Det er jo noe du kan se selv gjennom sammenligninger med andre tegninger og bilder.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har en sønn på 2.5 år, og selv om han neppe kommer til å tegne noe helt ualminnelig flott i barnehagen, så kommer jeg til å bli mer enn glad når jeg åpner å ser hva han har laget til meg allikevel 100 ganger gladere enn om noen hadde tatt han med til byen å kjøpt noe til meg "fra han". Jeg vet med sikkerhet at jeg vil tenke akkurat det samme når han er 16... selv om han forhåpentligvis da er mye flinkere til å lage dorullnisser enn han er nå. Du kommer garantert til å glede foreldrene dine stort! Og de kommer til å bli superstolte av både deg og av tegningen din! IKKE vær redd for det! Anonymous poster hash: 1a88c...582
temolitus Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Tja.. Har så vidt begynt med skissering og litt skygge på søsteren min. Tror dere den er bra nok? 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 MER enn bra nok.. utrolig flink du er. Skulle virkelig ønske jeg kunne tegne sånn, da skulle jeg gud hjelpe meg levert tegninger til alle, både jul og til bursdager! Anonymous poster hash: 1a88c...582 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Bare hyggelig det... har selv fått beskjed av 5 familiemedlemmer at de vil ha bilder/tegninger i år. Og jeg er 27! Anonymous poster hash: 990e7...252 2
temolitus Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 MER enn bra nok.. utrolig flink du er. Skulle virkelig ønske jeg kunne tegne sånn, da skulle jeg gud hjelpe meg levert tegninger til alle, både jul og til bursdager! Anonymous poster hash: 1a88c...582 Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Jeg synes absolutt den kan gies i gave. Ser ut som det kan bli et bra resultat med skyggelegging Anonymous poster hash: c8619...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Ser kjempebra ut TS:) Jeg gav for noen år siden min bestevenn en tegning(og jeg tegner litt mer tegne-film stil, ikke realistisk slik som du gjør nå) av et barndomsminne jeg og han har sammen, og han elsket den:) Anonymous poster hash: 0423d...cbd 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Tja.. Har så vidt begynt med skissering og litt skygge på søsteren min. Tror dere den er bra nok? Potensialet ligger der helt klart! Er jo enda en stund til Jul, så om du tar tiden og er nøye så blir det nok strålende.
temolitus Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Potensialet ligger der helt klart! Er jo enda en stund til Jul, så om du tar tiden og er nøye så blir det nok strålende. Takk, takk Så var det meg og den tålmodigheten min da..
langbein86 Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 Kjempefin tegning hvis vi får se det ferdige resultatet også så hadde det vært kjempegøy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå