AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Bruker din mann noen typer sminke? Og hva syns du eventuelt om det? Anonymous poster hash: 4899d...d9e
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Type farget dagkrem og slike ting kan være pent og kanskje matt bronzer. Permanent farge på bryn og vipper kan også gå an. Men det må være diskrè og ikke syns. Det skal bare se ut som naturlig glød Nei, samboeren min bruker ikke sminke.
ickyicky Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Kjæresten min bruker ikke sminke, nei. Men ser ingen grunn til at ikke enhver person skal få kunne gå med sminke uten å dømmes for det om det er det de føler for. Naturlig, dekke opp litt kviser, eller corpsepaint, kjør på!
Gjest Gurgemeie Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Første spørsmål: nei. Og min mening om det? Så lenge den mannen som bruker sminke, trives med å bruke sminke. Jeg vil jo for øvrig si at jeg hadde syntes det var en smule rart og uvandt, men ville respektert det fullt ut. Og Wayne Goss (han her) bruker ofte sminke, og han ser jo naturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Har alltid hatt lyst til å prøve ut sminke men ønsker ikke at det skal synes eller være femi på noen måte. Hvor er det lurt å starte med det? Anonymous poster hash: 61a6c...52d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Har alltid hatt lyst til å prøve ut sminke men ønsker ikke at det skal synes eller være femi på noen måte. Hvor er det lurt å starte med det? Anonymous poster hash: 61a6c...52d i ansiktet Anonymous poster hash: b1ee4...63a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 er ganske viktig at det ikke skal synes. ikke noe overdådig maskara eller lebestift, dette skal være maskulint! tar imot tips med takk Anonymous poster hash: 61a6c...52d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Bror min gjorde det en stund. Ikke fordi han ville, men han var plaget med masse veldig røde kviser, som han ville dekke over litt. Fikk litt bedre selvtillit av det. Han gikk på skolen da fortsatt, men er voksen nå og bruker det ikke lenger. Anonymous poster hash: 23a60...6e9
Leini Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Nei han gjør ikke det, men det er da noen som gjør det, og det er helt greit for meg
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Tenkte å påføre bittelitt før jeg eventuelt skal på julebord og til nyttår. Er jo ganske lange kvelder dette er snakk om så da er det vel kanskje lov også for menn å benytte seg av litt hjelp? Anonymous poster hash: 61a6c...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå