AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Hvorfor har folk bilder i profilene sine som overhodet ikke ligner på hvordan de ser ut til vanlig? Deler jeg bilder med noen, så får de et hvordan jeg faktisk ser ut. Hvor vanskelig kan det være? Anonymous poster hash: 43420...a77 2
Nevian Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Folk legger vel ut de bildene hvor de synes de ser bra ut. De skjønner nok at motparten kan bli skuffet, men håper sikkert på å at andre egenskaper skal få daten til å se forbi skuffelsen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Folk legger vel ut de bildene hvor de synes de ser bra ut. De skjønner nok at motparten kan bli skuffet, men håper sikkert på å at andre egenskaper skal få daten til å se forbi skuffelsen. word Anonymous poster hash: 6f862...280
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Folk legger vel ut de bildene hvor de synes de ser bra ut. De skjønner nok at motparten kan bli skuffet, men håper sikkert på å at andre egenskaper skal få daten til å se forbi skuffelsen. Vel. Når man overhodet ikke kjenner igjen personen en møter for en date, så synes jeg det går mer mot lureri enn skuffelse. TS Anonymous poster hash: 43420...a77
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Synes de fleste ligner, selv om de fleste ser litt bedre ut på bildene. Men har opplevd 1 gang at mannen som kom var gråhåret og tykk, så ut som han var 60 år. På bildene så det ut som han var 40 år. Anonymous poster hash: b3838...bb2
Sandie Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Tenker det samme som deg TS. Skjønner ikke vitsen med sånt.Grunnen er nok det som Nevian skriver,. Klok av skade pleier jeg å spørre hvor gammelt bildet deres er. Det er ikke uvanlig at folk har 5-6 år gamle profilbiler.En jeg hadde kontakt med på Møteplassen hadde kun et bilde,og det var tatt på videregående,mens han nå var 36.Han maste veldig om å få se flere bilder av meg, (hadde allerede 8 stk i albumet,og alle under 1 år gamle) men jeg fikk ikke se flere av han.Giddet ikke ha kontakt med ham mer. En annen jeg skrev med hadde kun ansiktsbilder.Da jeg møtte ham irl var han svært overvektig,og jeg følte han bevisst hadde prøvd å skjule det. Endret 7. desember 2014 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 må le litt av sånne ^ Jeg mener.. hvor lenge trodde han at han skulle skjule at han var veldig overvektig da Anonymous poster hash: 7d811...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Men hva med oss som ikke forandrer oss så mye da? Sikkert en lite fåtall, men likevel. Jeg har både gamle og nye bilder i min nettprofil, ingen som kommenterer det fordi jeg har ikke forandret meg så veldig. HAr det samme håret og vekten er lik, bare sminke og klær som er ulikt. Kan ikke forstå hvorfor et 5 år gammelt bilde skulle være et problem når jeg faktisk ser sånn ut også i dag? Anonymous poster hash: 66bbb...eef
Høhø Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Jeg legger ut "stygge" bilder av meg. Ikke direkte stygge, men helt normale hvor jeg ikke har prøvd å se fin ut. Vil heller at daten skal bli positivt overrasket enn motsatt
Polly Ester Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Men hva med oss som ikke forandrer oss så mye da? Sikkert en lite fåtall, men likevel. Jeg har både gamle og nye bilder i min nettprofil, ingen som kommenterer det fordi jeg har ikke forandret meg så veldig. HAr det samme håret og vekten er lik, bare sminke og klær som er ulikt. Kan ikke forstå hvorfor et 5 år gammelt bilde skulle være et problem når jeg faktisk ser sånn ut også i dag? Anonymous poster hash: 66bbb...eef Tråden ble startet fordi den var myntet på de som er forandret fra bilde til nå. Ikke de som ikke har forandret seg. Ser du ut i RL som på bildene så gjelder ikke HI deg... 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Hvorfor har folk bilder i profilene sine som overhodet ikke ligner på hvordan de ser ut til vanlig? Deler jeg bilder med noen, så får de et hvordan jeg faktisk ser ut. Hvor vanskelig kan det være? Anonymous poster hash: 43420...a77 har møtt utrolig mange feite damer på nettdating sider, pent ansikt og god personlighet men orker de er så utrolig overvektige. De gjømmer det og vet det selv men gjør ingenting med det. juks Anonymous poster hash: ac121...777 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå