Gå til innhold

Hva synes dere om en slik gave.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Indianlady

Hei

Min datter har geburtsdag nå i september og har tenkt å kjøpe en Janome symaskin til henne.Jeg tar den enkleste med de meste brukte sømmer.Hva synes dere om en slik geburtsdaggave ?

Jeg lurer på om det er en bra maskin og er dere fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke peiling på symaskiner, men jeg vet iallefall at jeg hadde blitt glad for en slik gave. (Har ønsket meg symaskin i mange år) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om hun syr .. eller har ønske om å sy.

En sånn gave hadde vært helt bortkastet på meg.. da jeg har en hel haug med tommeltotter .. :wink: - men du kjenner vel datteren din .. og vet om hun liker det .. i så fall er det en flott presang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel hun er, men Janome er kjempemaskiner. Jeg ble i alle fall kjempeglad da jeg fikk min symaskin selv om jeg ikke er noen syerske, og den har blitt brukt til enkle gardinsømmer, litt lapping, opplegging av bukser og i fjor gikk jeg kurs i lappeteknikk. Er veldig glad i maskinen min selv om vi ikke alltid er bestevenner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg er ingen syerske, men hadde blitt kjempeglad for symaskin i bursdagspresang. Kjempegave!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg har null peiling på symaskiner, men jeg hadde blitt kjempeglad! Har alltid ønsket meg symaskin, men aldri hatt råd til å kjøpe meg en.

Det spørs jo selvsagt om hun liker å sy, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt kjempeglad for en symaskin, jeg har knapt sydd i mitt liv og kan det ikke, men det har jo sin logiske forklaring at jeg ikke har symaskin.

Snill mamma er du, IndianLady!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Hun sa hun ønsket seg dat til å sy barnetøy til ungen.Hun er 22 år og sydde mye på barneskolen.Jeg tenkte å kjøpe en enkel maskin med ikke mye fjas og tull som en ikke har bruk for av sømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott gave synes jeg! En symaskin kan man alltids trenge enten man syr mye eller lite! Selv er jeg så glad for den gamle jeg har fått etter svigermor selv om jeg ikke er noen syerske akkurat!

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hun sa hun ønsket seg dat til å sy barnetøy til ungen.Hun er 22 år og sydde mye på barneskolen.Jeg tenkte å kjøpe en enkel maskin med ikke mye fjas og tull som en ikke har bruk for av sømmer.

Sømlæreren min sa at vanlig dødelige sjeldent/aldri får bruk for de fancy greiene som følger med noen dyre maskiner.

Jeg fikk symaskin av moren min, og jeg elsker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt veldig glad!

Hvis hun virkelig tar av kan hun jo heller kjøpe seg en avansert maskin hvis og når behovet melder seg. Ingen begynner med overlocksømmer! En enkel maskin senker terskelen for bruk og læring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg fikk symaskin til konfirmasjonen og har brukt den enormt mye. Kjøper du en enkel en, varer den sikkert lenger enn en mer komplisert en.

Kjempegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en kjempefin gave. Jeg hadde blitt veldig glad :wink: Har ikke greie på det merket, men det er jo garanti med alle symaskiner så det skulle ikke være noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...