AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har dette skjørtet. Vet det er svart og helt "enkelt" og jeg er egentlig for å bruke mer farger. Derfor trenger jeg litt tips. Hvordan ville DU ha stylet dette skjørtet? (Min stil er forøvrig svært klassisk) Anonymous poster hash: 1fa55...f9f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Bluser, t-skjorter, skjorter, strikkegensre? Med sort strømpebukse, boots/støvletter, cardiganer, korte jakker? Absolutt alt passer jo til dette? :/ Ta det med i butikken, og prøv masse topper til. Blonder, farger, paljetter, strikk, ull, angora, silke ++. Det går jo ikke an å gå feil her? Anonymous poster hash: dab68...f4b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Det er jo et hav av muligheter for et sånt skjørt. Anonymous poster hash: a2876...e22 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Enig med dem over her, men jeg ender ofte opp å lurer på hva jeg skal ha til selv når det kommer til sorte skjørt Men du kan jo prøve å bruke polyvore? Lager en konto, så kan du bla gjennom en hel masse forskjellige klær og tilbehør, og sette sammen et antrekk, så kan du prøve deg frem der:) Pleier jeg å gjøre:P Anonymous poster hash: 916ca...c19
Gjest Tigress Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 1. Opne skapet der du har toppane dine. 2. Plukk ut ein topp i ein farge du likar. 3. Sett på deg toppen og skjørtet. 4. Dra ev. ei strikkejakke som matchar anten skjørtet eller toppen over. 5. Dra ev. på deg eit sjal eller eit skjerf som matchar toppen. 6. Svart flytande eyeliner eller raud leppestift, og du er klar for verda.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Når jeg leser spørsmålet og klikker meg inn på tråden så forventer jeg faktisk å få se noe annet enn et helt plain svart skjørt som man kan bruke absolutt hva som helst til.... Så hjelpesløs at du ikke finner noe å bruke til det skjørtet er du ikke TS. Hater sånne dumme spørsmål! Og det er så mange av de for tiden...Anonymous poster hash: 4f4f8...b30 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Jeg synes det ofte ender opp med mye sort og hvitt når jeg skal style sorte skjørt, så jeg ser ut som en sånn mimer Sikkert fordi når jeg handler klær så blir det; oh, sort og hvitt går jo til alt! så ender det med at jeg stort sett har sort og hvitt:P Men jeg pleier å bruke en ensfarget v-hals genser, helt enkel, og så har jeg en ermeløs bluse i hvitt under, enten en som har pynt på kragen eller så bruker jeg et smykke. Det er min "safe." Anonymous poster hash: 916ca...c19 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Må sa være lov å hente inspirasjon og ideer fra andre! Alle tenker jo ikke likt, kanskje hun vil prøve seg på noe nytt hun ikke har prøvd på før, må da være lov, selv om skjørtet passer til alt! Jeg synes en fin bluse oppi, feks mørkgrønn, svarte strømper og svarte sko/ boots med litt hæl kanskje hadde vært lekkert! Anonymous poster hash: 8184d...03c 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Sånn ville nok jeg gjort det Anonymous poster hash: 29dec...44d 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Eller sånn Anonymous poster hash: 29dec...44d 1
Gjest Tigress Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Når jeg leser spørsmålet og klikker meg inn på tråden så forventer jeg faktisk å få se noe annet enn et helt plain svart skjørt som man kan bruke absolutt hva som helst til.... Så hjelpesløs at du ikke finner noe å bruke til det skjørtet er du ikke TS. Hater sånne dumme spørsmål! Og det er så mange av de for tiden...Anonymous poster hash: 4f4f8...b30 Eg også tenkte at om ein slit med å finne noko som passar til noko som passar til alt, kor handlingslamma må ein ikkje då bli med alle andre klede?
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Med rimelig stor sannsynlighet trenges det ingen nyinnkjøp til dette skjørtet. Kombinert kortermede somerbeuser med en tynn ullgenser (v-hals eller firkanthals eller u-hals eller rundt hals spiller ingen rolle, du har hva du har). En merinogenser med høy hals kan helt fint brukes. En løs bluse med en lang cardigan over. Høye hæler, midheels, flate støvletter, - alt går like godt her. Sier som Tigress; Åpne skapet ditt og plukk plagg som du tar på deg sammen med skjørtet. Se i speilet og finn kombinasjoner du synes ser mer enn 'bra' ut. Skjørtet er så enkelt at det passer til alle anledninger avhengig av hvilke overdeler, strømper/strømpebukser og sko/støvletter du har og synes passer sammen med skjørtet og overdelen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Når jeg leser spørsmålet og klikker meg inn på tråden så forventer jeg faktisk å få se noe annet enn et helt plain svart skjørt som man kan bruke absolutt hva som helst til.... Så hjelpesløs at du ikke finner noe å bruke til det skjørtet er du ikke TS. Hater sånne dumme spørsmål! Og det er så mange av de for tiden...Anonymous poster hash: 4f4f8...b30 Ts lurer jo strengt tatt ikke på om hun har NOE i klesskapet som passer til skjørtet, for det har hun jo sikkert og det vet hun selv. Hun lurer på hvordan du/vi ville stylet det - fordi hun ønsker ny inspirasjon all den tid hun sier hun selv har en "klassisk stil" og ønsker å bruke mer farger. Anonymous poster hash: 84ba8...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 1. Opne skapet der du har toppane dine. 2. Plukk ut ein topp i ein farge du likar. 3. Sett på deg toppen og skjørtet. 4. Dra ev. ei strikkejakke som matchar anten skjørtet eller toppen over. 5. Dra ev. på deg eit sjal eller eit skjerf som matchar toppen. 6. Svart flytande eyeliner eller raud leppestift, og du er klar for verda. EeeeeeAnonymous poster hash: 2d499...f86
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Skjørt er ikke fint - uansett. Så bare ta på deg en hettegenser Anonymous poster hash: 2d499...f86 1
Morpheus Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg er mann. Så det der har jeg ikke videre peiling på. Men jeg ville gjort det slik. Endret 8. desember 2014 av Alexander 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 Ts lurer jo strengt tatt ikke på om hun har NOE i klesskapet som passer til skjørtet, for det har hun jo sikkert og det vet hun selv. Hun lurer på hvordan du/vi ville stylet det - fordi hun ønsker ny inspirasjon all den tid hun sier hun selv har en "klassisk stil" og ønsker å bruke mer farger.Anonymous poster hash: 84ba8...2ed Men så å si ALT passer jo til et sånt skjørt - slik som alle skriver her inne. Jeg bruker et tilsvarende skjørt svært ofte selv. Dersom jeg skulle ha skrevet hvordan jeg styler det ville det ha blitt en bok. Jeg har selv en klassisk stil. Anonymous poster hash: a2876...e22 1
Gjest Tigress Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 OK, sidan du er ute etter korleis eg ville styla skjørtet: 1. Opna skapet (vi går ut i frå at eg allereie har skjørtet ute, så det skapet opnar eg ikkje) 2. Funne ein topp som ikkje er mørkeblå (ikkje at eg har så mange mørkeblå toppar, men eg synest mørkeblått og svart er stygt saman). 3. Tredd på meg toppen. 4. Dratt ei golfjakke over (dei som kjenner meg veit at det truleg ville ha vore ein svart, kort cardi frå Benetton). 5. Surra på meg eit ullskjerf i ein farge som matcha toppen. 6. Teke på anten flytande eyeliner eller raud leppestift. 7. Vald ei kåpe som a) dekkjer skjørtet og som b) ikkje kræsjar med skjerfet. Dagen etter: gjenta prosedyre, men med ein annan topp og skjerf, truleg same cardi. Eg har heilt visst 20 toppar eller andre overdelar som går til det skjørtet. Lett.
Morpheus Skrevet 9. desember 2014 #19 Skrevet 9. desember 2014 Ingen som hang seg opp i badehetta, klovneslipset og motivet på t-skjorta på mitt forslag? Jeg må ha et talent som motedesigner jeg aldeles ikke viste om
Gjest Tigress Skrevet 9. desember 2014 #20 Skrevet 9. desember 2014 Ingen som hang seg opp i badehetta, klovneslipset og motivet på t-skjorta på mitt forslag? Jeg må ha et talent som motedesigner jeg aldeles ikke viste om Ein veit jaggu at ignoreringa ikkje funka når ein må forklare at det var det som skjedde. Alexander: du blei ignorert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå