AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Vi skal gifte oss - og ønsker å ha et intimt og personlig bryllup, med bare oss to. Vi har lyst å reise nordover, helst allerede i februar, og trenger hjelp til å finne sted! Det bør helst ikke være så langt fra en flyplass. Vi ønsker å ha vielsen i kirken, og en flottere overnatting. Gjerne et sted med sauna eller lignende. Men det må være såpass sentralt at der er mulig å få seg en god middag etterpå (ikke lage selv) Og så klart er noe av målet vakker natur, med mulighet for ulike aktiviteter. Er det noen som har noe å anbefale oss? Anonymous poster hash: 1527c...29f
KMT Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Ishotellet i Alta. Nydelig mat på Sorrisniva
Tingelling Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Sommarøya er også alternativ.kan være vielse på viet jord ute eller tinghuset i Tromsø og middag på hotellet Endret 7. desember 2014 av Tingelling
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Giftet meg i Svalbard kirke, fantastisk flott! Anonymous poster hash: 58475...1fc
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Ishotellet i Alta kan virkelig anbefales, helt fantastisk! Anonymous poster hash: 50acb...20f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Kan og anbefale ishotellet i Alta! Der er muligheter for sauna, stamp, og maten som serveres der er nydelig 😊Anonymous poster hash: 7f246...c7a
Bjørkeris Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Sommarøya er også alternativ.kan være vielse på viet jord ute eller tinghuset i Tromsø og middag på hotellet Sommarøya er fantastisk i februar. Det rosa og blå lyset er kanskje noe av det vakreste som finnes. De har en kirke der ute også som dere sikkert får gifte dere i og de har hotell dere dere kan sove. Edit: Og ja de har stamp dere kan bade i også dersom dere ikke orker bade i arktisk hav. Endret 7. desember 2014 av Bjørkeris
lykkelige.meg Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Ishotellet i Alta, med vielse i iskapellet :-) http://www.sorrisniva.no/igloo/
Stallo Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Min søster giftet seg på ishotellet i Kirkenes i februar ett år. Fantastisk opplevelse! http://www.kirkenessnowhotel.com/
Gjest Nosoul Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Holder en knapp på Ishotellet jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå