AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Er det flere som har det sånn? Her er det snakk om en gutt som fyller fem neste år i april. Anonymous poster hash: dae37...85b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at det skjer regelmessig, eller at han har uhell i blant? Bruker han doen? Anonymous poster hash: b1c2f...b9f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Mener du at det skjer regelmessig, eller at han har uhell i blant? Bruker han doen?Anonymous poster hash: b1c2f...b9f Regelmessig. Virker som han ikke "gidder" å gå på do. Han bæsjer seg ut som om det var det mest naturlige. Han går på do og tisser, men altid i siste liten. TsAnonymous poster hash: dae37...85b
Gjest daisydaisy Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Har han nylig fått yngre søsken?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Dette er ikke normalt, særlig ikke dersom han en periode forut har vært potte eller wc bruker. Har han fått noen forandringer i livet sitt? Nye søsken? Skilte foreldre? Mistet en kompis i barnehagen? Endringer i er barns liv og hverdag kan medføre at de enten tisser eller bæsjer på seg igjen. Snakk med helsestasjonen eller fastlegen. Forhør deg gjerne og med barnehagen om h ordan hverdagene er der.Anonymous poster hash: ce559...601
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Han har fått en lillesøster, men han bor ikke med henne. Og dette skjedde før hun ble født og. Det var veldig vanskelig for han å slutte med bleier, han gikk aldri på do og tisset seg ut konstant. Altid hatt uhell. Jeg synes bare det er så rart og kjedelig for han jeg er ikke moren hans, jeg er samboeren til faren. Jeg har en sønn fra før og han bæsjet seg aldri ut i den alderen. Synes bare det er så merkelig at det er så "naturlig" for han å gjøre det i buksen. Anonymous poster hash: dae37...85b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Jenta mi blir 4 år i april, og hun er heller ikke ferdig do-trent. Det er ett par andre i barnehagen på samme stadiet. Det er kanskje ikke normen, men uhell skjer..Anonymous poster hash: 8b91a...f31
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Hvis han alltid har hatt uhell, så ordner det seg etterhvert. Anonymous poster hash: 2447b...32b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Hvis han alltid har hatt uhell, så ordner det seg etterhvert.Anonymous poster hash: 2447b...32b Ja håper det. Han var veldig flink en periode, men så datt han ut av det igjen. TsAnonymous poster hash: dae37...85b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Har hatt mange 3-4 åringer i bhg som liksom glemmer å kjenne etter om de må på do, og så skjer det plutselig. Vi har pleid å være litt ekstra obs på det, og med jevne mellomrom minnet vi dem på å ta en tur på toalettet. Anonymous poster hash: 28e2c...3b1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 Var aupair for en gutt litt eldre som ikke gadd å gå på do, så han bæsja i buksa. Alle trusene han bæsjet i ble kastet, så det var straff nok for han at han faktisk begynte å gå på do. Anonymous poster hash: 71532...0df
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #12 Skrevet 6. desember 2014 Regelmessig. Virker som han ikke "gidder" å gå på do. Han bæsjer seg ut som om det var det mest naturlige. Han går på do og tisser, men altid i siste liten. TsAnonymous poster hash: dae37...85b Jeg var vel fem og nesten seks før jeg sluttet med det. Men ble folk av meg likevel Anonymous poster hash: 93314...d7a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #13 Skrevet 6. desember 2014 Jeg bæsjet i trusa lenge, skjedde nok eter jeg var begynt på skolen også. Grunnen var at jeg i mange år slet med forstoppelse (som det ikke ble funnet noe god grunn til), jeg turte ikke å gå på do fordi det var så ufattelig vondt. Så da ble det heller litt og litt i trusa.Anonymous poster hash: bf817...b9d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har også en sønn som var det rundt 4 - 5 års alderen (han er 6 år i dag), jeg prøvde og få ha til å bæsje på do. Men nei da.. til slutt så satte jeg fram en libero blei pose på badet, han så stykt på den pakken. Jeg sa om ikke du starter å sitte på do, så må du begynne med baby bleier. Dagen etterpå gjordet han det på do.. Anonymous poster hash: 0fea4...ddf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har også en sønn som var det rundt 4 - 5 års alderen (han er 6 år i dag), jeg prøvde og få ha til å bæsje på do. Men nei da.. til slutt så satte jeg fram en libero blei pose på badet, han så stykt på den pakken. Jeg sa om ikke du starter å sitte på do, så må du begynne med baby bleier. Dagen etterpå gjordet han det på do.. Anonymous poster hash: 0fea4...ddf Anonymous poster hash: ce559...601
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har også en sønn som var det rundt 4 - 5 års alderen (han er 6 år i dag), jeg prøvde og få ha til å bæsje på do. Men nei da.. til slutt så satte jeg fram en libero blei pose på badet, han så stykt på den pakken. Jeg sa om ikke du starter å sitte på do, så må du begynne med baby bleier. Dagen etterpå gjordet han det på do..Anonymous poster hash: 0fea4...ddf Ja det har jeg Tenkt på mange ganger at kanskje hadde hjulpet på, men jeg blander meg ikke oppi hvordan moren og faren håndterer det. Godt å vite at det er flere som gjør det hverfall, har aldri hørt om andre så store barn som gjør i buksen :-) Ts Anonymous poster hash: dae37...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå