AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #21 Skrevet 7. desember 2014 Men hallo, hvor dumme tror butikkansatte av kundene er? Hvem går i en butikk og henter en tilfeldig bukse uten å ane om den passer? Dette og mersalg må være det mest irriterende de ansatte gjør! Kunder er faktisk så dumme. Ikke alle, men man vet ikke hvem som er fjerne før man har stilt noen kontrollspørsmål. Anonymous poster hash: 72ac8...972 2
Gjest Lillia Skrevet 7. desember 2014 #22 Skrevet 7. desember 2014 Men hallo, hvor dumme tror butikkansatte av kundene er? Hvem går i en butikk og henter en tilfeldig bukse uten å ane om den passer? Dette og mersalg må være det mest irriterende de ansatte gjør! Det skjer nok oftere enn du tror. Jeg jobber deltid i en butikk og dette skjer hver gang jeg jobber. 1
Scoop Skrevet 7. desember 2014 #23 Skrevet 7. desember 2014 Kjøper virkelig de fleste klær uten å prøve dem først?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #24 Skrevet 7. desember 2014 Fikk omtrent samme svar på Cubus da jeg kjøpte undertøy i M. "Du vet du ikke kan bytte truser om de ikke passer!?" Anonymous poster hash: 53340...9c0 Vi har måttet begynne å si det uansett hvem som kjøper truser uansett hvilke størrelser de kjøper, fordi det et utrolig mange som kommer og prøver å bytte og blir sure fordi de ikke kan det, og drar frem at det var det ingen som sa når de kjøpte dem. Så tviler på at hun mente det slemt men rett og slett som informasjon.Anonymous poster hash: 69689...22c 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #25 Skrevet 7. desember 2014 Men hallo, hvor dumme tror butikkansatte av kundene er? Hvem går i en butikk og henter en tilfeldig bukse uten å ane om den passer? Dette og mersalg må være det mest irriterende de ansatte gjør! De skjer daglig det, både med bukser, sokker, strømpebukser, og overdeler. pluss at de ikke får med seg det som står på skilt rett forran øynene dems Anonymous poster hash: 69689...22c 1
Scoop Skrevet 7. desember 2014 #27 Skrevet 7. desember 2014 De skjer daglig det, både med bukser, sokker, strømpebukser, og overdeler. pluss at de ikke får med seg det som står på skilt rett forran øynene dems Anonymous poster hash: 69689...22c Wow, tydelig at jeg har overvurdert folk. Hvordan går det an å ikke ha fått med seg at undertøy ikke byttes, tror jeg leste det for første gang på en kvittering da jeg var 10 år.
Gjest Siyha Skrevet 7. desember 2014 #28 Skrevet 7. desember 2014 Kjøper virkelig de fleste klær uten å prøve dem først? Ja, hvis en vet hvilken størrelse en bruker i den aktuelle butikken. Jeg er også kort, men ikke særlig tynn, må likevel bruke XS og S i en del klær på grunn av høyden min. Har også opplevd at folk spør, men tar det ikke som noe negativt da jeg vet at jeg ikke er en typisk XS selv om jeg må bruke det.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #29 Skrevet 7. desember 2014 Ja, hvis en vet hvilken størrelse en bruker i den aktuelle butikken. Det er mange som gjør det uten å vite størrelsen sin også altså Anonymous poster hash: 69689...22c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #30 Skrevet 7. desember 2014 Jeg syns ikke den setningen var så ille. Syns det er verre hvis jeg går i en butikk og titter på noe for å finne riktig str, så kommer de som jobber å skal hjelpe meg og finner frem L, så må jeg da si at jeg faktisk bruker XS. Da blir de rare da. Hvis jeg prøver det de finner frem og kommer ut og de ser at det får plass til to stk av meg i det de har funnet, så blir de enda mer overrasket. Enten trenger noen som jobber i butikk å skaffe seg briller, eller så er de bare frekke. Men jeg bare ler av det. Anonymous poster hash: 83002...522
sol87 Skrevet 7. desember 2014 #31 Skrevet 7. desember 2014 Men hallo, hvor dumme tror butikkansatte av kundene er? Hvem går i en butikk og henter en tilfeldig bukse uten å ane om den passer? Dette og mersalg må være det mest irriterende de ansatte gjør! Mange kunder er overraskende dumme, hehe! Men som ellers er jo de fleste kunder normalt oppegående mennesker. Mersalg er noe de er pålagt av sin sjef. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #32 Skrevet 7. desember 2014 Jeg syns ikke den setningen var så ille. Syns det er verre hvis jeg går i en butikk og titter på noe for å finne riktig str, så kommer de som jobber å skal hjelpe meg og finner frem L, så må jeg da si at jeg faktisk bruker XS. Da blir de rare da. Hvis jeg prøver det de finner frem og kommer ut og de ser at det får plass til to stk av meg i det de har funnet, så blir de enda mer overrasket. Enten trenger noen som jobber i butikk å skaffe seg briller, eller så er de bare frekke. Men jeg bare ler av det.Anonymous poster hash: 83002...522 Nja....alle vet ikke hvilken størrelse som passer dem. En god venninne av meg insisterte på at hun måtte ha medium. Hun var IKKE en medium og klærne hun kjøpte ente ofte opp med å ikke bli brukt siden "de var små i størrelsen". Selv om man får presset på seg en størrelse vil det ikke automatisk si at det er din størrelse, klærne skal gjerne sitte riktig å.Anonymous poster hash: d69f0...d65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå