Gå til innhold

Hvilken liga er du med i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på et utested med noen kompiser. Jeg bestemte meg for å gå bort til en jente for å bli kjent med henne. Jeg fikk sagt hei, og hun fikk sagt hei, før hun sa at jeg skulle holde deg meg til min egen liga. Jeg svarte deretter ok. Hvilken liga er det, og hvilken liga er du med i? Hun svarte ikke, bare så rart på meg. Så jeg spurte om hun var med i toppligaen eller bunnligaen. Hun svarte heller ikke etter det, bare himlet med øynene. Jeg avsluttet samtalen med at jeg trodde at hun var med i bunnligaen. Etter det svarte hun med at jeg mptte reise til helvete... Jeg ga opp henne, og hun forsatte å sende sure blikk nesten hele kvelden.

Har adlri opplevde dette før... Er det slik at alle jenter jeg har mulighet til å flørte med å suksess med er merkelappet med "i din liga"?

Anonymous poster hash: b1198...33c
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS: jaja, da fikk du i det minste et innblikk i hvordan denne personen var. Og den oppførselen fortalte vel alt. Hvordan så hun ut?

Hvis en person er sur, er det ingenting som er mer irriterende for den personen om man selv fremstår smørblid. Blir nesten som å vri kniven rundt i såret på dem.

• Liker 6
Skrevet

I går var jeg på et utested med noen kompiser. Jeg bestemte meg for å gå bort til en jente for å bli kjent med henne. Jeg fikk sagt hei, og hun fikk sagt hei, før hun sa at jeg skulle holde deg meg til min egen liga. Jeg svarte deretter ok. Hvilken liga er det, og hvilken liga er du med i? Hun svarte ikke, bare så rart på meg. Så jeg spurte om hun var med i toppligaen eller bunnligaen. Hun svarte heller ikke etter det, bare himlet med øynene. Jeg avsluttet samtalen med at jeg trodde at hun var med i bunnligaen. Etter det svarte hun med at jeg mptte reise til helvete... Jeg ga opp henne, og hun forsatte å sende sure blikk nesten hele kvelden.

Har adlri opplevde dette før... Er det slik at alle jenter jeg har mulighet til å flørte med å suksess med er merkelappet med "i din liga"?

Anonymous poster hash: b1198...33c

Slike folk er det like greit å ignorere.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Det finnes utseende ligaer akkurat som det finnes ulike IQ poeng, og universitetskarakterer. Noen er A studenter andre er C studenter. Noen har 98 i IQ poeng, andre har 136. Alt kan vel egentlig bli delt opp i kategorier. Utseende ligaen er dog veldig subjektiv.

Hun hørtes bare overlegen og frekk ut. Du kan være glad hun viste den siden med en gang! Så slapp du unna raskt :) Noen er mer opptatt av utseende enn andre, hun er nok en av de. Det blir jo akkurat som at noen damer bryr seg veldig mye om at mannen har bra utdannelse.

Endret av Verify
Skrevet

Vel... Husk at når en jente er på byen blir hun gjerne lagt an på av rundt 10 gutter på en kveld. Da sier det seg selv at de fleste blir avvist. Men usj, hun var skikkelig frekk.

Var jeg deg, ville jeg tenkt "bitch", rulla med øynene og gått videre.

Men det kunne kanskje oppfattes som litt teit at du hang deg sånn opp i den ligagreia og fortsatte med en ironisk, fornærmet tone. Du skulle bare gått :P

• Liker 7
Skrevet

Husker jeg var på byen engang, hvor en dame kom med en frekk kommentar til meg mens jeg skulle hente jakken. Det jeg gjorde var å gi henne et "er du idiot"-blikk, et diskret snøft, og gå, uten å si et ord.

• Liker 1
Skrevet

"Liga" er vel å forstå som denne berømmelige karakterskalaen mange snakker om.

Jeg synes det var totalt unødvendig av henne å si det til deg, men samtidig gjorde din "jeg tipper du er i bunnligaen"-kommentar det litt rettferdiggjort i mine øyne. Frekkhet fra begge sider, rett og slett!

• Liker 1
Gjest brusmaskin
Skrevet

Det finnes utseende ligaer akkurat som det finnes ulike IQ poeng, og universitetskarakterer. Noen er A studenter andre er C studenter. Noen har 98 i IQ poeng, andre har 136. Alt kan vel egentlig bli delt opp i kategorier. Utseende ligaen er dog veldig subjektiv.

Haha, men jeg tror vel aldri vi får høre noe si "finn deg en på samme universitetskarakternivå som deg selv" eller "samme standardavvik som deg selv"

Karakterer og iq matches vi da på t ers av, eller hva?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Overfladiske mennesker bruker begreper som liga med tanke på utseende. Disse er jo overfladiske og like greit å holde seg unna. Jeg får mye oppmerksomhet fra menn og får ofte høre jeg er vakker og er fornøyd med meg selv, men jeg har datet gutter som er mindre pene. Mener ikke de er mindre verdt enn meg fordet.

Endret av Lillia
  • Liker 1
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Vel... Husk at når en jente er på byen blir hun gjerne lagt an på av rundt 10 gutter på en kveld. Da sier det seg selv at de fleste blir avvist. Men usj, hun var skikkelig frekk.

Var jeg deg, ville jeg tenkt "bitch", rulla med øynene og gått videre.

Men det kunne kanskje oppfattes som litt teit at du hang deg sånn opp i den ligagreia og fortsatte med en ironisk, fornærmet tone. Du skulle bare gått :P

Er virkelig det faktum at flere har flørtet med en og samme dame en grunn til å være så muggen mot folk?

Er ikke rart at tråder som "Er Norge blottet for høflighet" kommer opp på forsiden her.

Blir flau over å være dame til tider.. På vegne av oss som ikke avviser med slike kommentarer, unnskyld. Det er ikke deg, det er oss. Jenter er fæle vesener.

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du må være forsiktig, snart blir det vel ulovlig for menn å sjekke opp damer som anser seg selv som deltager i en høyere liga.

Skrevet

Haha, men jeg tror vel aldri vi får høre noe si "finn deg en på samme universitetskarakternivå som deg selv" eller "samme standardavvik som deg selv"

Karakterer og iq matches vi da på t ers av, eller hva?

Tror ikke jeg heller. Tror det bare er veldig overfladiske mennesker som tror de er A studenten i utseendeverden som sier slik :fnise:

Akkurat denne jenta hadde utseende over personlighet, jobb, utdanning ol. på lista si. Akkurat som noen har lønn over personlighet og utseende osv. Det mest normale er kanskje en blanding av utseende og personlighet på førsteplass. Og bra er det :danse:

Skrevet (endret)

En "fin" dame med en råtten personlighet blir stygg i mine øyne. Det er sikkert mange sånne damer som er slik. En av grunnene til at jeg holder meg unna sånne damer. En bæsj pakket inn i glanspapir er likevel en bæsj selv om bæsjen ser pen ut på utsiden.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 4
Gjest multibox
Skrevet

Dette er noe jenter gjør for å teste deg, ikke gå i fella ved å la hun få "overtaket". I stedenfor å ta halen mellom bena ville det fungert mye bedre å si noe sånt som "ja, men tenkte jeg skulle gjøre det litt lettere for meg selv i kveld, så da sier jeg heller hei til deg", eller bare noe så enkelt som "ja, det er defor jeg står her og prater med deg". Husk øyekontakt.

• Liker 2
Skrevet

Slike kvinner er som regel de samme kvinner som klager over at de alltid får drittsekker til kjærester.

Anonymous poster hash: 490fc...b1d
  • Liker 2
Skrevet

Slike kvinner er som regel de samme kvinner som klager over at de alltid får drittsekker til kjærester.

Anonymous poster hash: 490fc...b1d

I så fall kan de takke seg selv. Null sympati!

• Liker 1
Skrevet

Ufyselig dame. Skal ha det i mente hvis jeg treffer på noe slikt, at det ikke er verdt å snakke med.

Skrevet

Er virkelig det faktum at flere har flørtet med en og samme dame en grunn til å være så muggen mot folk?

Er ikke rart at tråder som "Er Norge blottet for høflighet" kommer opp på forsiden her.

Blir flau over å være dame til tider.. På vegne av oss som ikke avviser med slike kommentarer, unnskyld. Det er ikke deg, det er oss. Jenter er fæle vesener.

Nei, jeg synes hun var skikkelig bitch :P Og jeg har sett flere menn blitt avvist like uggent, men heldigvis virker det som om de fleste er ganske greie på det : )

Norge er skikkelig dårlig på høflighet. Man skal ikke dra langt utenfor Skandinavia for å se store forskjeller.

Jeg har reist mye og har venner fra mange verdensdeler. ALLE som har kommet på besøk til meg i Norge i ettertid har sagt at de synes nordmenn er sinnsykt uhøflige, og det er jeg veldig enig i.

Jeg slenger meg på den unnskyldningen din, Meglerfrøken :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg vel gjort noe lignende som den andre episoden jeg fortalte om:

gitt henne "er du idiot"-blikket, himlet litt med øynene, ymtet et lite snøft og et skjevt smil, og bare gått uten å si et eneste ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...