AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Gikk nedover nyhets siden eller hva det heter der jeg ser hva venner har lagt ut. Da begynnte automatisk en video av en mann som puler seg selv med en diger svart dildo . En bekjent som har delt videoen og skrevet en personlig tekst som overskrift . Jeg ble så provosert av å se en sex video på Facebook så vil vise den til en kompis. Men den begynner ikke lengre Av seg selv når jeg går nedover siden . Så da må jeg vel trykke play da ? Redd det skal være noe virus så jeg plutselig har delt videoen på min side. Men det er vel usannsynlig når denne bekjente har skrevet en personlig overskrift og mange har kommentert ?Anonymous poster hash: 8c584...769
mara2012 Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Du ble så provosert at du må dele den med en kompis? That makes sense.. Men nei, det vises ikke at du trykker play. Med mindre det er virus selvsagt, men det finner du jo ikke ut før du har prøvd å trykke..
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Gikk nedover nyhets siden eller hva det heter der jeg ser hva venner har lagt ut. Da begynnte automatisk en video av en mann som puler seg selv med en diger svart dildo . En bekjent som har delt videoen og skrevet en personlig tekst som overskrift . Jeg ble så provosert av å se en sex video på Facebook så vil vise den til en kompis. Men den begynner ikke lengre Av seg selv når jeg går nedover siden . Så da må jeg vel trykke play da ? Redd det skal være noe virus så jeg plutselig har delt videoen på min side. Men det er vel usannsynlig når denne bekjente har skrevet en personlig overskrift og mange har kommentert ?Anonymous poster hash: 8c584...769 herregud slapp av kvinnfolk er bare for gøy man gjør det. Delte den selv fordi jeg å en god kamerat erter hverandre jeez jenter altså. Er ikke noe virus eller noe slikt. Bare unfollow personen så får du ikke slikt opp Anonymous poster hash: 3a6dc...648
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Ja, du må trykke på play og nei det vises ikke på siden din.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Det var vel heller slik at du likte hva du så på videoen? Dersom du ble provosert av videoen vil du vel trolig ikke se den igjen... Anonymous poster hash: a3219...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå