AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Av ulike årsaker skal jeg i år gi julegave til en mann jeg ikke kjenner og heller ikke har møtt før. Har dere forslag til hva jeg kan gi? Det skal være en liten gave, altså ikke spesielt dyr. Han er 20 år gammel:) Anonymous poster hash: d49ec...ba4
mijaa Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Hva er forholdet ditt til denne mannen? Om dere er en prosess med å bli kjent/smådater kan det jo være hyggelig å invitere han på date som du spanderer? Kino, musikal, teater, workshops for eksempel! 1
minister-mio Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Kjenner du noen som kjenner han? I så fall spør dem
Lillemini Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Kinogavekort, et abonnement på et blad (kanskje litt vanskelig med tanke på at du ikke kjenner han, men er ikke vi menn eller lignende ganske safe til en 20-åring?), gavekort på platekompaniet eller lignende butikk? Tror gavekort er ganske safe når du ikke kjenner interessene til personen. Eventuelt en liten julekurv med noen juleøl, et blad, noe spekemat, flaxslodd osv.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Vet du noe som helst om mannen? Vin/øl Kino Gavekort Kaffe+sjokolade Kjøkkenkniv Skjerf BokAnonymous poster hash: 5be9c...8b9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Av ulike årsaker skal jeg i år gi julegave til en mann jeg ikke kjenner og heller ikke har møtt før. Har dere forslag til hva jeg kan gi? Det skal være en liten gave, altså ikke spesielt dyr. Han er 20 år gammel:) Konfekt eller annen sjokolade? Eller krydder/olje i fancy flaske? Et par ølglass? Ca pris da? Når du skriver at du verken kjenner eller har møtt han og at gaven skal være "liten og ikke spesielt dyr" ser jeg for meg maks(!) 100kr. Hva slags relasjon har dere? Kan du ikke spørre hva han ønsker seg? Anonymous poster hash: 49733...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå