salat Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Har tenkt å bestille swiss skin roller for å få vekk litt store kvisearr, ujevnheter og hudormer(?), og er usikker på om det er best å kjøpe 0.5mm eller 1mm? Har noen av dere prøvd det, og har noe hjelp/tips å komme med?
Flekk Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 1mm. Har 2mm selv tror jeg. Du kan ende opp med at den ikke punkterer huden om den er for kort, altså mindre effekt
salat Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2014 1mm. Har 2mm selv tror jeg. Du kan ende opp med at den ikke punkterer huden om den er for kort, altså mindre effektT Takk for svar! Er den du har vond å bruke i ansiktet? Har du merket resultater?
Gjest Carousel Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har sett gode resultater med 1 mm. Ruller 10 ganger hver vei 1 gang i mnd, og bruker retinol over. Trenger ikke bedøvelseskrem først.
Gummiloppa Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Bruker 0,5 mm og merker enorm forskjell på hele huden i ansiktet. Hadde en del kviser og urenheter når jeg begynte, men nå er huden helt glatt i tillegg til at jeg har fått kjempe fin glød. Har bare brukt den i en uke så vet ikke hvordan den funker på arrene enda, men håper de blir mindre synlige når jeg har brukt den i noen uker
Flekk Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Takk for svar! Er den du har vond å bruke i ansiktet? Har du merket resultater? Nei, det er vondt å bruke den på kroppen merkelig nok, spesielt innsiden av lårene. I forhold til den smerten føles det egentlig ganske behagelig ut. Min kostet 50kr. Endret 6. desember 2014 av Flekk
salat Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2014 Bruker 0,5 mm og merker enorm forskjell på hele huden i ansiktet. Hadde en del kviser og urenheter når jeg begynte, men nå er huden helt glatt i tillegg til at jeg har fått kjempe fin glød. Har bare brukt den i en uke så vet ikke hvordan den funker på arrene enda, men håper de blir mindre synlige når jeg har brukt den i noen uker Bruker du swiss sin? Har du sånn krem og?
Gummiloppa Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Bruker du swiss sin? Har du sånn krem og? Bruker Swiss sin ja, med gelen etterpå. Men blir kjempe tørr i huden av rullingen, så må pøse på med masse fuktighet etter gelen
Høstblader Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Bruker 0,5 mm og merker enorm forskjell på hele huden i ansiktet. Hadde en del kviser og urenheter når jeg begynte, men nå er huden helt glatt i tillegg til at jeg har fått kjempe fin glød. Har bare brukt den i en uke så vet ikke hvordan den funker på arrene enda, men håper de blir mindre synlige når jeg har brukt den i noen uker Hvor ofte bruker du den og hvor mange ganger ruller du hver vei?
Gummiloppa Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Hvor ofte bruker du den og hvor mange ganger ruller du hver vei? Skal bruke den hver kveld i en uke av gangen, med en ukes pause mellom hver. Ruller 5 ganger hver vei
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Er det slik at det penetrerer huden og blør? Anonymous poster hash: 09881...317
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Men er det veldig vondt? Jeg har lyst til å prøve, men er litt redd for smerten Anonymous poster hash: 145b7...fc7
Gummiloppa Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Men er det veldig vondt? Jeg har lyst til å prøve, men er litt redd for smerten Anonymous poster hash: 145b7...fc7 Jeg syns ikke det gjør vondt i det hele tatt, men det er sikkert individuelt. Jeg syns nesten det bare er deilig
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Det gjør ikke akkurat vondt om man bruker de mindre størrelse, men oppgraderer man til de med lengre nåler kommer nok noen tårer til å presse på. Spesielt når man ruller over områder hvor huden er tynn... Synes det fungerer ganske bra, men husk å desinfisere og vær nøye med hva du bruker på huden etterpå. Ikke rull over aktive utbrudd, da kan bakterier spres til andre områder og gjøre vondt verre!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Nei, det er vondt å bruke den på kroppen merkelig nok, spesielt innsiden av lårene. I forhold til den smerten føles det egentlig ganske behagelig ut. Min kostet 50kr. Hvor kjøpte du din?Anonymous poster hash: fe5a5...b0a
Gjest Trappetroll Skrevet 9. desember 2014 #18 Skrevet 9. desember 2014 http://m.ebay.com/itm/151285976534 Fungerer denne? Hva bruker dere på huden før og etter? Og hvordan desinfiserer dere den?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #19 Skrevet 9. desember 2014 Hvordan funker dette her? Tror dere det ville fungert på litt større arr? Anonymous poster hash: d3d3e...c39
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2014 #20 Skrevet 9. desember 2014 Bruker 0,5 mm og merker enorm forskjell på hele huden i ansiktet. Hadde en del kviser og urenheter når jeg begynte, men nå er huden helt glatt i tillegg til at jeg har fått kjempe fin glød. Har bare brukt den i en uke så vet ikke hvordan den funker på arrene enda, men håper de blir mindre synlige når jeg har brukt den i noen uker Blir du rød etterpå og flasser huden etter noen dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå