AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei. Får litt vondt i hodet når jeg hoster/presser. Er dette nødt til å være farlig? Det sitter i bakhodet.Anonymous poster hash: 03d31...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei, dette høres helt ufarlig ut. Anonymous poster hash: f4ba3...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Del Skrevet 6. desember 2014 Kan være tidlig tegn på influensa bare.. Anonymous poster hash: 71ecd...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Del Skrevet 6. desember 2014 Når jeg har kraftig hoste gir det meg alltid hodepine, så du er ikke alene. Det gir seg når du slutter å hoste. Anonymous poster hash: f20b4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Del Skrevet 6. desember 2014 Ok, takk for svar. Har litt vondt i hodet fra før, men blir litt engstelig når det blir bittelitt verre når jeg hoster. Blir ikke vondere og vondere, men går tilbake til den "vanlige" hodepinen når jeg er ferdig med å hoste. Googlet det, er tegn på hjernesvulst. Blir bekymret. -TSAnonymous poster hash: 03d31...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Del Skrevet 6. desember 2014 Ok, takk for svar. Har litt vondt i hodet fra før, men blir litt engstelig når det blir bittelitt verre når jeg hoster. Blir ikke vondere og vondere, men går tilbake til den "vanlige" hodepinen når jeg er ferdig med å hoste. Googlet det, er tegn på hjernesvulst. Blir bekymret. -TSAnonymous poster hash: 03d31...9c2 Slapp av, du har ikke hjernesvulst! Det er helt normalt at hodepinen øker ved hoste, spesielt hvis du har den fra før. Det er blodkar i hjernen som utvides når du hoster, som gjør vondt. De trekker seg tilbake etterpå Anonymous poster hash: bf101...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Del Skrevet 6. desember 2014 Takk for beroligende svar. Så dette er ganske normalt, altså. Anonymous poster hash: 03d31...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg googlet det også, og jeg tror du vil finne dette beroligende http://www.lommelegen.no/legesvar/hodepine-ved-hoste Anonymous poster hash: f20b4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Del Skrevet 6. desember 2014 Men er ikke forkjølet eller noe. Er helt frisk. Det kommer også når jeg presser ved avføring f.eks. -TSAnonymous poster hash: 03d31...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Del Skrevet 7. desember 2014 Trykket endrer seg, ikke farlig:)Anonymous poster hash: f4f74...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 7. desember 2014 #11 Del Skrevet 7. desember 2014 Ring legevakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophh Skrevet 7. desember 2014 #12 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Haha, nå skjønner jeg litt hvordan kjæresten har det hver gang jeg tror jeg har kreft eller er i ferd med å dø. Det er mest sannsynlig heeelt normalt og ikke noe farlig! Pleier å ha det sånn når jeg er kraftig forkjølet, men det kan vel oppstå av flere grunner. edit: skrivefeil Endret 7. desember 2014 av sophh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå