AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har bestemt meg for å bruke "no contact rule" på en kar som lenge har holdt meg på gress. Lurte derfor på om noen har prøvd no contact-rule (dvs. slutte å ta kontakt med h*n for å få vedkommende til å savne deg og ta kontakt) har det funket og hvor lang tid måtte du gi det ? Anonymous poster hash: d5891...2b4
mijaa Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er generelt imot sånne spill og ugh. Sett hardt mot hardt og spør han hva intensjonene hans er med deg. Det er bedre å få vite det enn å gå rundt og være usikker!
Polly Ester Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Hvis du ikke tar kontakt og han ikke tar kontakt så er jo faren at han bare ikke er interessert og så hører du aldri noe fra han igjen. Men da var vel verken han eller du veldig interessert i utgangspunktet. ER enig med mijaa om at spill er ganske teit. Vil du vite hvor du står så er det bedre å spørre. Og får du ikke noe skikkelig svar så får du si hva du mener om saken og si hvor du står.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Kan dere idiotiske jenter slutte å være så tullete og heler kommunisere litt isteden for å spille og bla bla bla herregud Anonymous poster hash: 2e40c...318 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Hvordan blir du holdt på gress - hvilke konkrete ting gjør han? mistenker selv at jeg blir holdt på beite Anonymous poster hash: a76d1...966
Sofia123 Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Spør han og svarer han unnvikende så går du utifra at han ikke er interessert og går videre.g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå