Gå til innhold

Hvordan skal jeg fikse dette :( ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bruke "no contact rule" på en kar som lenge har holdt meg på gress. Lurte derfor på om noen har prøvd no contact-rule (dvs. slutte å ta kontakt med h*n for å få vedkommende til å savne deg og ta kontakt) har det funket og hvor lang tid måtte du gi det ?

Anonymous poster hash: d5891...2b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er generelt imot sånne spill og ugh. Sett hardt mot hardt og spør han hva intensjonene hans er med deg.

Det er bedre å få vite det enn å gå rundt og være usikker!

Skrevet

Hvis du ikke tar kontakt og han ikke tar kontakt så er jo faren at han bare ikke er interessert og så hører du aldri noe fra han igjen. Men da var vel verken han eller du veldig interessert i utgangspunktet.

ER enig med mijaa om at spill er ganske teit. Vil du vite hvor du står så er det bedre å spørre. Og får du ikke noe skikkelig svar så får du si hva du mener om saken og si hvor du står.

Skrevet

Kan dere idiotiske jenter slutte å være så tullete og heler kommunisere litt isteden for å spille og bla bla bla herregud

Anonymous poster hash: 2e40c...318
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan blir du holdt på gress - hvilke konkrete ting gjør han? mistenker selv at jeg blir holdt på beite :(

Anonymous poster hash: a76d1...966
Skrevet

Spør han og svarer han unnvikende så går du utifra at han ikke er interessert og går videre.g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...