Gjest Lea Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Bildene blir godkjent så fort en av oss er inne i albumet og ser at det ligger bilder til godkjenning der. Men nå ligger det ingen bilder og venter. Prøv en gang til du..
smofie Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2004 ja, men kanskje jeg gjorde feil..fikk først beskjed om at bilde var for stort, så gikk jeg inn på det tegneprogrammet(pro shop eller noe)for å klippe det mindre.Er det slik andre gjør det hvis bilde er for stort? bildet er 250 KB opptinnelig.
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 Det kan hjelpe og lage bildet mindre, men det kan også hende at oppløsningen er for høy. Da tar bildet større plass. Bildene i albumet kan ikke være større enn 80 k. Dette ser størrelsen på filen, ikke størrelsen på selve bildet.
smofie Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2004 Nå fikk jeg beskjed om at bilde lå til `approval`ihverfall..
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Det ser desverre ikke ut som om bildet er på plass. Om du vil, så kan du klikke på e-postknappen min og sende bildet, så skal jeg redigere for deg.
smofie Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2004 Snart kommer mannen min hjem, han fixer..takk skal du ha :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå