DobbyDepp Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Hei! Har frem til nå hatt Yahoo, men det har vært så mye tull i det siste og jeg har hatt den helt siden barneskolen så det er fryktelig mye rot der... Så nå har jeg lyst til å opprette en ny e-postadresse. "Hvor" har du e-posten din, hvis du skjønner hva jeg mener...? Altså, hotmail, online osv. Vil ha noe som er oversiktelig og fungerer bra, og som virker profesjonelt Hva annbefaler dere?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 gmail .) Anonymous poster hash: 23ae7...ea5 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 En jeg IKKE anbefaler er hotmail. Utrolig lett å få den hacket. Microsoft eller gmail.com er å anbefale Anonymous poster hash: 71bff...4f4
Polly Ester Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 gmail hadde jeg også valgt - har brukt gmail i flere år og det er lett og oversiktlig Jeg har hotmail også og har aldri blitt hacket, men det virker ikke like proffesjonelt da.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Bruker en mailadresse til "seriøse" ting, og en til reklame, kampanjer, medlemskap m.m.Anonymous poster hash: c5ffa...271
DobbyDepp Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2014 Tusen takk for svar Da har jeg opprettet en epost på gmail! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå