AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Kort fortalt så har jeg vært sykemedt fra studier i 2 år. Har vært i behandling, og føler meg nå bedre, men har lyst å jobbe litt fram til jeg tar opp studiene igjen, men dette nekter psykologen meg. Er det "lov"? Anonymous poster hash: 9a90f...17e Anonymous poster hash: 9a90f...17e Anonymous poster hash: 9a90f...17e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Hvilken type psykolog er det? Vanlig, pyskiatrisk, eller noe annet? Hva er årsaken til at du har gått til psykolog? Jeg tror ikke psykologen kan nekte deg det, men vedkommende kan sikkert sterkt anbefale deg å revurdere det. Anonymous poster hash: ae761...71a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Hvilken type psykolog er det? Vanlig, pyskiatrisk, eller noe annet? Hva er årsaken til at du har gått til psykolog? Jeg tror ikke psykologen kan nekte deg det, men vedkommende kan sikkert sterkt anbefale deg å revurdere det. Anonymous poster hash: ae761...71a Psykolog innen CBT - kognitiv terapi. Har gått til psykolog pga depresjon og spiseforstyrrelser.. Er så lei av å "ikke gjøre noe", og vil veldig gjerne jobbe før studiene, men psykologen sier jeg bør avvente det. Synes det er et merkelig svar, og føler ikke det hjelper på tilfriskningsprosessen min.. Heller tvert i mot. Anonymous poster hash: 9a90f...17e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Psykolog innen CBT - kognitiv terapi. Har gått til psykolog pga depresjon og spiseforstyrrelser.. Er så lei av å "ikke gjøre noe", og vil veldig gjerne jobbe før studiene, men psykologen sier jeg bør avvente det. Synes det er et merkelig svar, og føler ikke det hjelper på tilfriskningsprosessen min.. Heller tvert i mot. Anonymous poster hash: 9a90f...17e Spørr psykologen om hvorfor du bør avvente. Selvfølgelig kan ikke psykologen nekte deg å arbeide, men vedkommende kan ha gode grunner for å si at du bør avvente og derfor bør du spørre etter de grunnene. Anonymous poster hash: 91e2e...e30
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Ta saken opp med fastlegen din!Anonymous poster hash: 1583c...283
Gjest Coolaid Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Psykologen kan ikke nekte deg å jobbe. Regner med at han/hun anbefaler deg å ikke gjøre det. Ta temaet opp med psykologen og finn ut mer.. Dersom dette er viktig for deg så stå litt på for det. Det gjør deg friskere å hevde deg selv. Kanskje finner dere en løsning sammen som psykologen kan støtte. Eller du står på ditt og begynner å jobbe. Men husk, psykologen kjenner deg ganske godt, bedre enn vi gjør her inne. Så det er muligens ikke så dumt. Endret 6. desember 2014 av Coolaid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå