Muffinsdilla Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har pyntet med adventsstaker i 3 vinduer, og byttet ut en del hvite lys med lilla. I tillegg har jeg laget litt julekaker som står i kakebokser fremme på benken. Juletreet skal vi pynte 22. eller 23., men jeg lurer litt på hvor lenge jeg klarer å vente med røde lys og julepynt. Når pynter dere? Alt på en gang, eller gradvis gjennom desember?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Jeg "desemberpynter" med en del utvalgte ting til 1. desember (feirer ikke advent, da jeg ikke er religiøs). Skikkelig julepynting med juletreet osv kommer opp 22.-23. desember.Anonymous poster hash: b87b3...62b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Når jeg får juleferie. 19 des i år.Anonymous poster hash: ab2d3...368
Gjest Ive Lina Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Kanskje neste uke. Skal holde pynten i hvitt og grønt for det meste i år så skal kjøpe inn masse hvite kubbelys.
minister-mio Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 pynter til advent enten 1. søndag i advent eller 1. desember, men julepynten kommer opp lille-julaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå