AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Etter å ha vært i et forhold i over fem år, ble jeg singel sist vinter. Det er ganske lenge siden jeg har prøvd å sjekke noen på dansegulvet på et utested, har stort sett foretrukket litt roligere steder de fem årene jeg var i forhold, og egentlig etterpå også.Men jeg er jo med kompiser ut på byen på steder der dansegulvet er et must innimellom, og har fått litt positiv oppmerksomhet fra damene i det siste. Særlig hvis jeg ikke er like full som en god del andre på stedet. Å være skikkelig full er jo ikke så veldig attraktivt, og er nok også årsaken til et par dårlige ONS-erfaringer. Så fremover tror jeg jeg skal drikke litt mindre når jeg skal ut. Siden det neppe blir noe forhold med det første, har jeg lyst finne en FB, og da er det jo stort sett en ONS på byen det starter med. Ofte så drikker jeg og den gjengen jeg er ute med mye alkohol, men tror jeg skal redusere litt og ha litt mer kontroll.Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Føler meg 17 år igjen. Det går gjerne slik: Vi flørter litt med blikket. Hun og en venninne danser seg nærmere, inntil meg og noen kompiser, og det ender med at vi danser tettere inntil hverandre en stund. So far so good. Men så ender det ofte med at det virker som hun kjeder seg og de finner på noe annet å gjøre. Har tenkt at dette skyldes for lite initiativ fra min side, men det virker ikke veldig populært å bli litt handsy heller. Og da snakker jeg om en hånd forsiktig og tilfeldig på rumpa, ikke noe voldsomme greier. Sånt var jo en sikker vinner sist jeg holdt på med dette i en alder av 19, men jeg har ikke noen problemer med å forstå at det ikke er et kjempe-move. Så jenter, hva liker dere egentlig at menn gjør på dansgulvet for å holde dere "på" uten at det blir for mye. Jeg føler ikke at det kommer naturlig lenger, slik det gjorde før. En del av det er sikkert en treningssak, og å ikke være full hjelper vel også litt på å se an og tolke situasjonen, men tips og triks taes i mot med takk.Kan legge til at jeg sjelden tør å selv ta initiativ til noe nærkontakt selv om jeg ikke er ganske full, så jeg tenker jo at de jentene som gjør det i utgangspunktet har tenkt at jeg ikke er helt uaktuell. Anonymous poster hash: cd188...0d7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Bare prøv å hold hånda på midjen først, hvis de ikke går vekk, så kan du gå nedover til rumpa etter hvert Anonymous poster hash: 5dd19...701
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Jeg gjør det, men tenker kanskje jeg går for fort frem etter det. Men hva som er for fort er vel veldig individuelt.Anonymous poster hash: cd188...0d7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Hvordan ejakulere på dansegulvet? trodde jeg det stod Anonymous poster hash: 4e0dd...23e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå