AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg liker ikke løk, men bruker det når jeg steker feks biff for å tilsette mere smak. Fjerner deretter løken før jeg spiser. Skal jeg ta med det i kaloriregnskapet da? Anonymous poster hash: e17c2...f3e
Maximillian Cohen Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Så nøye er det ingen grunn for å være... 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg ville ikke tatt bryet med å regne med kalorier fra løken uansett. Det er så lite og feilmarginene er så store at det spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: f2deb...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 om dette er seriøst så burde du vurdere å få deg hjelp. Anonymous poster hash: a61e5...253 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Er du anoorektisk siden du er så detaljorientert mhht kalorier?Anonymous poster hash: 944f6...f53 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Er du anoorektisk siden du er så detaljorientert mhht kalorier?Anonymous poster hash: 944f6...f53 Ja faktisk. Driver og øker kaloriinntakAnonymous poster hash: e17c2...f3e
ickyicky Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Selv én løk er så kalorifattig at det trenger du nok ikke å tenke på. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Jeg har hørt at det er en del kalorier i løk, må være feil det da.. Men å telle kalorier så nøye trenger man ikke, selv om man skal opp i vekt, sånn ca er nok.Anonymous poster hash: 33459...3e5
Anglofil Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Du kan få hjelp hos Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bil frisk. Mvh Yvonne (mod) Endret 7. desember 2014 av Yvonne
Anbefalte innlegg