AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Driver og går ned i vekt, og mens resten av familien dytter på med julegodis mumser jeg klementiner. Vil jeg gå opp i vekt av dette? VET det er kalorier inn vs/ut som gjelder, men kan jeg spise de med god samvittighet i tillegg til maten? HahaAnonymous poster hash: 17cf9...14d
Mayah Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Det er som du sier kalorier inn/ut, men hvis man skal sammenligne så er jo klementiner et godt alternativ til sjokolade, kjeks, osv. Det kan jo tenkes at hvis du ikke hadde spist klementiner, så hadde det vært lettere å ryke på en smell senere fordi du var fysen/sulten, og da har man jo brått fått i seg langt mer kalorier enn ved å spise noen klementiner. Samtidig spørs det jo hva du legger i "mumser" klementiner? Er det 2 om dagen eller 10? Nå vet jeg ikke hva du spiser ellers, men spis deg god og mett til måltidene sånn at du slipper å mumse hauger med frukt ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 3 klementiner er ca 100 kalorier. Anonymous poster hash: 3abb8...7e6
Gjest Selfie Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 En medium klementin er 32 kalorier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå